Ny data for airfryers taler sit tydelige sprog: Aldrig været mere populært

Airfryers har oplevet en bemærkelsesværdig stigning i popularitet, hvilket kan ses i salgs- og markedsdata. Over de seneste år er interessen for airfryers steget betydeligt, hvilket afspejles i den globale markedsudvikling. I 2022 blev airfryer-markedet vurderet til at være på $1 milliard og forventes at nå op på $1.9 milliarder inden 2032, hvilket udgør en årlig vækstrate på 6,5% fra 2023 til 2032 (kilde). Denne stigning i popularitet kan tilskrives flere faktorer, herunder en voksende interesse for sundere madlavningsmetoder og den bekvemmelighed, som airfryers tilbyder. Ifølge Google, er der i Danmark alene 82% flere søgninger på ordet "airfryer" i år, sammenlignet med sidste år. Over de sidste 3 måneder, er søgningen oppe med 123%, hvilket afspejler den stigende interesse. For at sætte lidt flere tal på, er der 135.000 mdl. søgninger på ordet "airfryer" i Danmark, hvor der til sammenligning er 5.400 mdl. søgninger på ordet "ovn". Interessen er enorm.

Kitchy, en fremtrædende aktør på markedet for køkkenudstyr, har også bemærket denne tendens.

"Vi har set en markant stigning i efterspørgslen efter airfryers." Udtaler Kitchy og fortsætter.

"Vores læsere værdsætter især den måde, hvorpå airfryers gør det muligt at tilberede sundere måltider uden at gå på kompromis med smagen, samtidigt med at det er nemt. Dette har været en væsentlig drivkraft bag produktets stigende popularitet."

Den primære fordel

En af de primære fordele ved airfryers er deres evne til at lave mad med mindre olie sammenlignet med traditionel friturestegning. Dette gør det muligt at nyde sprøde, gyldne måltider med færre kalorier og mindre fedt, hvilket er attraktivt for sundhedsbevidste forbrugere. Airfryers anvender varm luft til at skabe en sprød overflade på maden, hvilket reducerer behovet for store mængder olie. Denne teknologi tilbyder en sundere tilgang til madlavning, idet den minimerer indtaget af usunde fedtstoffer og kalorier.

Desuden har airfryers vist sig at være multifunktionelle køkkenapparater, som kan bruges til en lang række madlavningsopgaver, fra bagning til stegning. Denne alsidighed, sammen med brugervenligheden og hurtige madlavningsmetoder, har bidraget til deres stigende popularitet.

Tilføjelsen af smarte teknologier og IoT-funktionalitet har ligeledes spillet en rolle i airfryers' popularitet. Med funktioner som digital touchscreens og mobilapp-styring giver disse nyere modeller præcis kontrol og bekvemmelighed, hvilket appellerer til teknologiinteresserede forbrugere.

Præget af stor konkurrence

Markedet for airfryers er dog også præget af en betydelig konkurrence med mange mærker og modeller. Denne hårde konkurrence fører ofte til prisvæddeløb og produktmætning, hvilket kan gøre det vanskeligt for forbrugerne at træffe informerede valg. Producenterne skal derfor fokusere på innovation, kvalitet og effektive markedsføringsstrategier for at skille sig ud på dette overfyldte marked.

Sammenfattende viser de seneste trends og markedsanalyser, at airfryers fortsat vil være en vigtig del af det moderne køkken, både i Danmark, Sverige og globalt, takket være deres sundhedsmæssige fordele, alsidighed og teknologiske innovationer.

Læs her Kitchys (vores kilde) opdaterede indlæg om markedets bedste airfryers:

Dansk udgave: https://kitchy.dk/airfryer-test/
Svensk udgave: https://kitchyy.se/airfryer-bast-i-test/

Hvad er Google SGE? Sådan bliver du klar til fremtidens SEO15.7.2024 16:23:41 CEST | Pressemeddelelse

Med den stadigt skiftende digitale verden er det vigtigt at holde sig opdateret på de nyeste trends inden for søgemaskineoptimering (SEO). En af de mest spændende og innovative udviklinger på området er Google Search Generative Experience (SGE). Men hvad er Google SGE, og hvordan kan du forberede dig på fremtidens SEO? Her dykker vi ned i konceptet og giver dig indsigt i, om det er en god idé at samarbejde med et erfarent SEO-bureau.

Nemt og hurtigt årsregnskab - Sådan revolutionerer Digital Revisor processen8.7.2024 10:56:47 CEST | Pressemeddelelse

I erhvervslivet udgør årsregnskabet en afgørende dokumentation, der sammenfatter virksomhedens økonomiske aktiviteter i løbet af et regnskabsår. For virksomheder klassificeret under den danske årsregnskabslov som klasse B, klasse C eller D, herunder børsnoterede virksomheder, er det ikke blot et krav, men en juridisk forpligtelse at udarbejde og indberette årsrapporter til Erhvervsstyrelsen.

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti