En god seng giver en god søvn

Vi tilbringer rundt regnet en tredjedel af vores liv med at sove, så man rammer nok ikke helt ved siden af, hvis man kalder sengen for det vigtigste møbel i hjemmet.

Foto : Pexels

Hvis du er tilstrækkelig træt, kan du måske sove hvor som helst, men så bliver søvnkvaliteten også derefter. Og vi ved allesammen af erfaring, hvordan man har det, når man ikke har sovet godt. Ikke engang otte timers søvn virker helt forfriskende, hvis de otte timer er gået med at vende og dreje sig i søvne, fordi underlaget ikke er det rigtige.

Opdag Bedre Nætters komplette sortiment, og invester i god komfort til soveværelset.

Høj kvalitet er ikke tilstrækkeligt

Hvis du ikke vågner frisk og veludhvilet, er det ikke ensbetydende med, at der er noget i vejen med sengen. Det er nemlig ikke tilstrækkeligt, at sengen er af god kvalitet, for den skal også passe til dig, din kropsbygning og dine sovevaner. Derfor kan det på det kraftigste anbefales, at du køber din næste seng et sted, hvor du kan få kyndig og omhyggelig vejledning i at vælge netop dén seng, der passer til dig.

Opdag Bedre Nætters komplette sortiment af senge og sengeudstyr, hvor du med sikkerhed vil finde både høj kvalitet og professionel vejledning.

Opdag Bedre Nætters komplette sortiment

Opdag Bedre Nætters komplette sortiment af ikke blot af senge, men også madrasser, sengerammer, dyner, puder, topmadrasser – og hvad der ellers er med til at danne det fysiske fundament for en dejlig nattesøvn.

Du behøver ikke at ligge søvnløs om natten over priserne hos Bedre Nætter. Firmaet sælger kun online og har derfor ingen udgifter til showrooms og fysiske butikker. Det betyder ganske vist, at du ikke har mulighed for at prøve sengen inden køb. Men da kroppen skal bruge et par uger på at vænne sig til det nye underlag, er du reelt ikke dårligere stillet af den grund.

Opdag Bedre Nætters komplette sortiment, og se det store udvalg.

100 dages prøveperiode

Bedre Nætter tilbyder en prøveperiode på 100 dage. Hvis du i løbet af perioden finder ud af, at sengen alligevel ikke er den rigtige, har du mulighed for at returnere, udskifte eller ombytte dit køb.

Opdag Bedre Nætters komplette sortiment, og find den seng, du drømmer om. Bedre Nætters komplette sortiment af senge omfatter kontinentalsenge, elevationssenge, boxmadrasser og sovesofaer. Og med firmaets store udvalg af topmadrasser, rullemadrasser, dyner, puder og sengetøj kan du hos Bedre Nætter finde alt, hvad der hører til et dejligt sovemiljø.

Gør dig selv og din søvn en tjeneste – opdag Bedre Nætters komplette sortiment.

Træpiller: Fra affaldstræ til varme i hjemmet22.5.2024 12:05:34 CEST | Pressemeddelelse

I disse tider bliver der mere og mere fokus på at undgå spild af enhver art – og den tendens omfatter i sagens natur en hel del ting, som almindeligvis betragtes som affald. Tag f.eks. møbelindustrien og produktionen af andre trævarer. Træer og træ har deres egne, naturlige former, som kun sjældent stemmer overens med de formål, vi mennesker bruger det til. Ergo må det skæres til, og et hurtigt blik indenfor i en produktionshal inden for træindustrien afslører, hvor store mængder "affaldstræ", der produceres sideløbende med træmøbler, gulvbrædder, planker, bjælker og utallige andre trævarer. Men heldigvis kan de enorme mængder resttræ bruges til noget fornuftigt: de kan laves til træpiller. Træ: Menneskehedens første brændsel Træ er den første type brændsel, menneskehedens spirende civilisation tog i brug, og indtil for små 200 år siden var det stort set den eneste. Nu er der kommet mange flere til (desværre med visse negative konsekvenser), men træ er stadig flittigt brugt i såkaldt m

LinkConcept lancerer ny side om Formel 1 i Canada15.5.2024 09:17:39 CEST | Pressemeddelelse

Vejle, Danmark – LinkConcept, en førende digital marketing- og webudviklingsvirksomhed, annoncerer stolt lanceringen af deres nyeste webprojekt, https://formule-1.ca/. Denne nye side er dedikeret til Formel 1-fans i Canada og tilbyder omfattende dækning af sporten, fra løbsresultater og nyheder til baggrundsartikler og analyser. O Den nye hjemmeside er designet med brugervenlighed og engagerende indhold i centrum. https://formule-1.ca/ sigter mod at blive den foretrukne ressource for canadiske Formel 1-entusiaster ved at tilbyde: Opdaterede Nyheder: Daglige opdateringer om de seneste begivenheder inden for Formel 1, herunder teammeddelelser, kørerskift og teknologiske fremskridt. Løbsdækning: Detaljerede rapporter fra hver Grand Prix-weekend med liveopdateringer, resultater og højdepunkter. Analyse og Baggrund: Ekspertanalyser af løb og sæsonforløb, samt dybdegående artikler om sportens historie og fremtidige udviklinger. Eksklusivt Indhold: LinkConcept planlægger løbende at udvide htt