Mentech Danmark utvider samarbeidet med Lenovo

Det store IT-selskapet Mentech har nå utvidet samarbeidet sitt med datagiganten Lenovo. Den utvidede autorisasjonen innebærer at Mentech nå har full myndighet til å utføre reparasjoner på alle Lenovos datamaskiner, ikke bare deres Lenovo THINK-serie. Denne avtalen vil påvirke både privatkunder og bedriftskunder. Avtalen gjelder kun for Mentechs danske servicecenter.

Utvidet autorisasjon og samarbeid

Mentech Danmark kan nå meddele at de har utvidet sitt allerede store og gode samarbeid med Lenovo. Det betyr at det store IT-selskapet nå har fått utvidet autorisasjon for Lenovos produktlinjer. Denne avtalen vil være til hjelp for bedriftskunder, men nå også for Mentech Danmarks mange private kunder. Mentech Danmark har nå autorisasjon til å kunne reparere alle Lenovos datamaskiner uavhengig av serie. Mentech Danmark kan nå mer spesifikt tilby høykvalitets autorisert service for Lenovo ThinkPad X-serien, alle deres andre ThinkPad-serier, deres Yoga-serie av datamaskiner, deres Legion, Thinkbook, IdeaPad og til slutt deres LOQ gaming-serie.

Lenovo og Mentech

Lenovo og Mentech har hatt et langvarig samarbeid som har gitt gode resultater og fornøyde kunder. Den nye autorisasjonen innebærer at Mentech nå, sammen med Lenovo, kan hjelpe enda flere kunder. Et av Mentechs største oppdrag er å redusere den store mengden elektronisk avfall som genereres. Det betyr at de hver dag arbeider hos Mentech med å reparere elektronikk for å gi den en lengre levetid. Mentech uttrykker sin store takknemlighet til Lenovo for å kunne bidra til å gjøre dette oppdraget enda mer tilgjengelig for alle deres kunder.

Mentech Danmark uttaler: "Vi er utrolig stolte over den utvidede autorisasjonen, og vi ser frem til å hjelpe enda flere kunder med deres Lenovo-datamaskiner."

Lenovo

Lenovo, en storprodusent innen datamaskinproduksjon, er kjent for sin imponerende produktportefølje som spenner fra spill-datamaskiner til IdeaPads og stasjonære datamaskiner. Siden 1984 har selskapet, med base i Beijing, Kina, fulgt visjonen om å skape en bedre verden gjennom teknologisk innovasjon.

Deres innovative design har resultert i banebrytende produkter som deres 2-i-1 bærbare datamaskiner. Mentech Danmark uttrykker dyp takknemlighet for det enestående samarbeidet med Lenovo.

Det grønne IT-selskapet er takknemlig for den utvidede autorisasjonen og ser frem til å fortsette sitt felles bidrag til bærekraftig teknologi.