Mentech Danmark udvider samarbejde med Lenovo

Den store it-virksomhed Mentech har nu udvidet deres samarbejde med computergiganten Lenovo. Den udvidede autorisation betyder, at Mentech nu har fuld autorisation til at kunne udføre reparationer af alle Lenovos Pc’er og ikke kun deres Lenovo THINK-serie. Denne aftale kommer til at have betydning for privatkunder og erhvervskunder. Aftalen gælder kun for Mentechs danske lokationer.

Lenovo og Mentech Danmark udvider samarbejdet.

Udvidet autorisation og samarbejde

Mentech Danmark kan nu offentliggøre, at de har udvidet deres allerede store og gode samarbejde med Lenovo. Det betyder, at den store IT-virksomhed nu har fået udvidet deres Lenovo THINK-autorisation. Denne aftale kommer til at kunne hjælpe erhvervskunder, men nu også Mentech Danmarks mange private kunder. Mentech Danmark har nu autorisation til at kunne reparere alle Lenovos PC’er uanset serien. Mentech Danmark kan nu mere specifikt yde den bedste autoriseret service på Lenovos ThinkPad X-serie, alle deres andre ThinkPad-serier, deres Yoga serie af Pc’er, deres Legion, Thinkbook, IdeaPad og til sidste deres LOQ gaming-serie.

Lenovo og Mentech

Lenovo og Mentech har haft et længerevarende samarbejde, som har givet gode resultater og tilfredse kunder. Den nye autorisering betyder, at Mentech nu, sammen med Lenovo, kan hjælpe endnu flere kunder. En af Mentechs største missioner er at reducere den store mængde elektronikaffald. Det vil sige, at hos Mentech arbejder de hver eneste dag på at reparere elektronik, så det får en længere levetid. Mentech udtrykker deres store taknemlighed over for Lenovo for, at de kan være med til at gøre denne mission endnu mere tilgængelig for alle deres kunder.

Mentech Danmark udtaler: ” Vi er utroligt stolte over den udvidede autorisation, og vi glæder os til at hjælpe endnu flere kunder med deres Lenovo Pc’er. ”

Lenovo

Lenovo, en storproducent inden for computerproduktion, er kendt for sin imponerende produktportefølje, der spænder fra gamer-computere til IdeaPads og stationære computere. Siden 1984 har virksomheden, med base i Beijing, Kina, forfulgt visionen om at skabe en bedre verden gennem teknologisk innovation.

Deres innovative design har ført til banebrydende produkter som deres 2-i-1 bærbare computere. Mentech Danmark, udtrykker dyb taknemlighed for det enestående samarbejde med Lenovo. Den grønne IT-virksomhed er taknemlige for den udvidede autorisation og ser frem til at fortsætte deres fælles bidrag til bæredygtig teknologi.

Mentech Glostrup facade af bygning
Lenovo og Mentech Danmark udvider samarbejdet.

Mentech – et af Nordens største autoriserede IT-værksteder

Vi er i Danmark, Sverige og Norge. Vi praktiserer en cirkulær økonomi, hvor vi genanvender i stedet for at producere. Det gør vi for klodens og fremtiden bedste. Vi yder autoriserede reparationer for flere af verdenens førende elektronik brands. Hos Mentech har vi én mission: At give kunderne den absolut bedste kundeservice overhovedet.

I et partnerskab med Mentech får jeres virksomhed fri adgang til vores selvspecieludviklede Partner Portal med et bredt sortiment af services. Her bevarer I overblikket af sager, og kan se status på håndteringen af alle jeres reparationssager. Supplerende er Mentechs egne digitale platforme som ’Min Side’ og ’Digitale Services’, der har til formål altid at holde dig informeret om din sag. Du skal have den bedste serviceoplevelse, når det handler om din elektronik. Fra start til slut.

Vi sparer og bevarer jordens ressourcer samtidigt med at vi sikrer kompromisløs produktkvalitet.

Mentech samarbejder, og er autoriserede serviceudbydere for: Apple, Samsung, Huawei, Motorola, Acer, OKAI, Dreame, Ecovacs og Lenovo Think serien.

Andre sprog

Følg pressemeddelelser fra Mentech A/S