Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Nu danser hun alene - Rie Rasmussen med band i Næstved

Den 23. februar kan du opleve den tidligere forsanger i Danser med Drenge, Rie Rasmussen, i Næstved. Den erfarne artist er klar til at stå på egne ben på scenen i Ny Ridehus på Grønnegades Kaserne Kulturcenter.

Med over 25 års kontinuerlig turnévirksomhed med masser af live-koncerter i hele Danmark, drager Rie Rasmussen, nu i eget navn, på turné med sit band, for at præsentere sine sange for publikum.

Med en stærk og vedvarende opbakning fra sine mangeårige loyale følgere, bliver det en kæmpestor glæde for Rie at møde publikum igen. Med sig har hun et dygtigt hold, som bl.a. tæller Søren Skov (keys) og Lars Krarup (guitar).

Med den stærke single ’Jeg forstår’, som udkom 24/2-23, og som er blevet taget godt imod, er starten nu sat for en ny musikalsk bane for Rie Rasmussen.

Med en smagfuld blanding af Americana og pop, vil Rie Rasmussen skabe en god og intens livestemning med sange fra det kommende album, samt egne danske og amerikanske favoritter, der vil spænde fra kunstnere som Bonnie Raitt, Sheryl Crowe og James Taylor, m.fl.

Billetter til koncerten findes på Grønnegades Kaserne Kulturcenters hjemmeside (www.gkkultur.dk). Det er også muligt at ringe til kulturcentrets billetkontor, hvis man vil betale med et tilsendt link og få tilsendt billetterne via mail. Billetkontoret har åbent alle hverdage kl. 10-15, og kan fanges på tlf. 5588 3940.

Om Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Grønnegades Kaserne Kulturcenter i Næstved er Sydsjællands største kulturcenter med koncerter, teater, foredrag, stand-up samt andre arrangementer. Kulturcentret er beliggende i de tidligere kasernebygninger, der var kendt som Grønnegades Kaserne og alle de gamle bygninger er i dag blevet indrettet til en række forskellige kulturelle formål.

Følg pressemeddelelser fra Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Flere pressemeddelelser fra Grønnegades Kaserne Kulturcenter

Annisette Koppel headliner Falgren & Friends Festival Night i Næstved til september22.4.2024 14:28:53 CEST | Pressemeddelelse

Lørdag d. 14. september får publikum til Falgren & Friends Festival Night en helt særlig oplevelse i Næstved. Her møder de et overflødighedshorn af prisvindende internationale kunstnere fra øverste skuffe, når den 4-dobbelte DMA-vindende violinist og komponist Bjarke Falgren inviterer hans musikalske venner med på scenen. Heriblandt en af Danmarks allerstørste stemmer, den legendariske frontkvinde i Savage Rose, Annisette Koppel.