Installatørgruppen

Kronjyllands El-Service bliver en del af InstallatørGruppen

Elektrikerfirmaet fra Randers med mere end 30 års erfaring, Kronjyllands El-service ApS, er den nye tilføjelse til InstallatørGruppen, som er en af landets største installatørvirksomheder. Kronjyllands El-service ApS udgør derfor en del af de nu 18 danske installationsvirksomheder, der i starten af året gik sammen med kapitalfonden FSN Capital for at etablere en af landets største virksomheder indenfor el-, vvs, fiber samt ventilations- og kølesystemer.

Kronjyllands El-service ApS er et førende elektrikerfirma med mere end 30 års erfaring indenfor installation, service og vedligeholdelse af elektriske installationer. De tilbyder professionel rådgivning i forbindelse med elinstallation i nybyg og ældre husstande og udfører service for private, erhverv samt boligforeninger. Partnerskabet er et strategisk led i at styrke gruppens geografiske placering og kompetencer.

Virksomheden er beliggende i Randers, blev grundlagt i 2018 og har i dag mere end 50 medarbejdere. Ledelsen består af Thomas Lorentzen og Mikkel Teilmann, som hver især har 30 og 14 års erfaring i el-branchen.

Mikkel Teilmann og Thomas Lorentzen, Direktører i Kronjyllands El-service ApS: ”Vi er glade for at blive en del af InstallatørGruppen, hvor vi ser gode muligheder i at erfaringsdele og sparre med de andre virksomheder i Gruppen samt at blive en del af det stærke sammenhold. Vi glæder os til at styrke vores kompetencer endnu mere og at udvikle vores virksomhed som en del af en større gruppe.”

Med Kronjyllands El-service ApS består InstallatørGruppen nu af 18 danske installationsvirksomheder med en samlet omsætning på omkring DKK 2 mia. og flere end 1200 medarbejdere.

Peter Frandsen, Direktør i InstallatørGruppen: ”Vi er meget glade for at byde Kronjyllands El-service velkommen i InstallatørGruppen. Det er et ungt selskab, som har været på en flot vækstrejse og har godt fat i Randers lokalområde. Med Kronjyllands El-service styrker vi vores geografiske placering samt kompetencer indenfor el i Jylland.”

Ligesom de andre virksomheder i InstallatørGruppen fastholder Kronjyllands El-service ApS også deres firmanavn, ledelse, medarbejdere, kontor og opretholder dermed deres lokale forankring og tætte kunderelationer.

Om InstallatørGruppen

InstallatørGruppen er etableret i 2023 og består af virksomheder indenfor el-, vvs-, fiber samt ventilations- og kølesystemer. Gruppens mål er at skabe en landsdækkende markedsleder indenfor el, vvs-, ventilations- og kølesystemer baseret på lokal forankring og stærke kunderelationer kombineret med bredt markedskendskab og stordriftsfordele samt systematiske investeringer i bæredygtighed og miljø, arbejdsliv og faglig kvalitet for at professionalisere branchen. InstallatørGruppen ejes af FSN Capital og de enkelte virksomheder.

Følg pressemeddelelser fra Installatørgruppen

Flere pressemeddelelser fra Installatørgruppen