Jytte Amlund Hansen er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Tørring

Middelfart Sparekasse har ansat 40-årige Jytte Amlund Hansen som rådgiver sparekassens afdeling i Tørring. Prfoto

Nyt job: Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Tørring. Det er 40-årige Jytte Amlund Hansen, der har 19 års erfaring som rådgiver i den finansielle sektor.

Hun er oprindeligt uddannet i BG Bank i Vejle, men overgik i forbindelse med en fusion til Danske Bank. Her har hun har været rådgiver frem til nu, hvor hun altså får sin daglige gang i Middelfart Sparekasse i Tørring – byen, hvor hun er født og opvokset.

- Tørring er min hjemmebane. Jeg har boet flere år i Horsens og Vejle, men jeg er født og opvokset i Tørring, og i 2017 flyttede jeg tilbage til byen, hvor jeg stadig har langt størstedelen af min familie og venner. Derfor var det heller ikke nogen svær beslutning at slå til, da jeg fik mulighed for at arbejde i Middelfart Sparekasse, som ligger så centralt. Desuden har Middelfart Sparekasse nogle værdier og et fokus på trivsel og udvikling, som betyder meget for mig, siger Jytte Amlund Hansen.

Privat bor hun sammen med Lars og parrets datter Mille på tre år. Derudover har Lars to drenge på 12 og 14 år. Fritiden bruges gerne med familie og venner, og skal de mentale batterier lades op, trækker Jytte Amlund Hansen i vandreskoene og går nogle lange ture.