De 10 mest populære mobiler i november + top fem mobiler indleveret til Telia Recycle

Hele fire mobilproducenter er med på denne måneds topliste hos Telia. Apple løber endnu en gang med sejren, men er stærkt efterfulgt af Samsung. På listen over telefoner indleveret til genbrug via Telia Recycle er Apples modeller også dominerende.

Apple iPhone 15 og iPhone 15 Pro udgør førstepladsen og andenpladsen på listen over den foregående måneds mest populære mobiler hos Telia. Lige i hælene på Apple er Samsung med modellen Samsung Galaxy A54. Kigger vi længerer ned på listen lurer to modeller yderligere fra Samsung, en model fra OnePlus og hele to modeller fra Motorola.

Den fulde liste ser således ud:

1. Apple iPhone 15
  2. Apple iPhone 15 Pro
  3. Samsung Galaxy A54
  4. Apple iPhone 15 Pro Max
  5. Samsung Galaxy A23
  6. Apple iPhone 13
  7. Samsung Galaxy S23
  8. OnePlus 11
  9. Motorola Moto G54
  10. Motorola Moto G84

I Telia Recycle regi er Apple iPhone 11 den model, som flest har afleveret til genbrug. Den fulde top 5 ser således ud:

1. Apple iPhone 11
  2. Apple iPhone 11 Pro
  3. Apple iPhone 12
  4. Apple iPhone 13
  5. Apple iPhone 12 Pro

Telia Recycle er en del af Telias indsats for bæredygtighed. Gennem initiativet har kunder mulighed for at aflevere brugte mobiltelefoner og få kontante rabatter ved køb af nyt udstyr.

Læs mere om Telia Recycle her - og se mere information om mobilerne - herunder priser og butikker - på Telias hjemmeside.

Følg pressemeddelelser fra Telia Danmark

Flere pressemeddelelser fra Telia Danmark

Dansk turisme vil udnytte mobildata til at optimere sommerens højsæson26.1.2024 12:14:20 CET | Pressemeddelelse

Et samarbejde mellem VisitDenmark, Dansk Kyst- og Naturturisme, Vestkystens destinationsselskaber, teknologivirksomheden NTT DATA Business Solutions, Telia og flere andre dataleverandører giver værdifuld indsigt i turisters bevægelses- og forbrugsmønstre. Platformen VisitData vil revolutionere det danske turisterhvervs muligheder for planlægning og prioritering inden for handel, transport, overnatning, underholdning og restauranter.

Telias kunder har sparet 11 mio. kr. på at aflevere brugte telefoner - Apple er stadig kongen18.1.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Der står iPhone på langt de fleste telefoner, som kunder afleverer til Telia Recycle for at give gamle mobiler nyt liv. I 2023 afleverede Telias kunder mere end 7.500 telefoner til genbrug gennem ordningen. Det udløste rabatter for lige knap 1.500 kr. pr. telefon - og i alt over 11 mio. kr. Top 10-listen for hele 2023 byder på ni pladser til forskellige versioner af Apples iPhone og en enkelt plads til Samsungs Galaxy-model.