MENY parrer god øl og god kirsebærvin i ny juleøl
I samarbejde med mikrobryggerier skaber dagligvarekæden MENY hver måned en ny øl. I december er det en juleøl lavet i samarbejde med Anarkist og de gode kirsebær fra Frederiksdal Gods.
I samarbejde med gode og dedikerede mikrobryggerier skaber MENY hver måned en ny øl til danskerne. Nu er der kommet en ny øl til decembers hyggeaftener.
MENY’s øllaug udgøres fx af dygtige fagfolk med særlig viden og interesse for øl. Denne gang har de i samarbejde med Anarkist, lavet en øl, der skiller sig ud fra andre juleøl i butikkerne.
Cherrysh My Berliner er en øl, der ikke rimer så meget på kanel, rosiner og vanilje, men i stedet på kirsebær.
Sammen med Anarkist fandt øllauget kirsebærrene hos Frederiksdal Kirsebærvin, der producerer de anerkendte og prisbelønnede kirsebærvine fra plantagerne på Lolland.
“I MENY ønsker vi at skabe gode oplevelser. Det hele skal spille sammen, og derfor gør vi os umage. Øllauget undersøger tendenserne i hele verden, og de passionerede eksperter har for øje hvilken øltype, der passer bedst til tiden. Nu er det Cherrysh My Berliner, der adskiller sig fra de normalt tunge vinterøl,” siger Jesper Bjerring, kommerciel direktør i MENY.
“MENY’s øllaug har ikke kun øje for tiden og tendensen, men også på hvilke bryggerier, der er bedst til de enkelte øltyper. Denne juleøl er skabt sammen med Anarkist, som er en god samarbejdspartner for Dagrofa, men 2024 vil også byde på samarbejde med andre dygtige danske bryggerier,” siger han videre.
Gode madoplevelser er hovedkernen i Dagrofa. Det handler om at skabe madoplevelser for danskerne både ude og hjemme, og derfor går man gerne forrest i jagten på de gode oplevelser.
“Vi er dedikerede til at finde de gode producenter, de gode smage, det bæredygtige. I det hele taget det, der giver noget særligt. Derfor er medarbejderne i butikkerne også uddannet til at tale om de produkter de sælger, og derfor er der fx i MENY særligt uddannede MADarbejdere til vin, øl, kaffe og en række andre ting,” siger Morten Skov Nielsen, kategorigruppechef i Dagrofa.
Cherrysh My Berliner er landet i MENY over hele landet, og den kan købes så længe lager haves.
Kontakter
PRESSEKONTAKTDagrofa Koncernkommunikation
Tlf:72332323presse@dagrofa.dkFølg pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Dagrofa: Fokus på energibesparelser reducerer klimaaftryk med 14 %1.5.2024 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Dagrofa har i 2023 i samarbejde med deres selvstændige købmænd og partnere reduceret sit klimaaftryk med 14 % og madspild med 13 % i forhold til 2021. Man har også øget andelen af genanvendt plast og etableret 13 nye borgerstøttede butikker som en del af CSR-strategien ”Vi hjælper globalt ved at styrke lokalt”.
Velkendte ansigter åbner SPAR Skejby i maj22.4.2024 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
SPAR Skejby åbner den 2. maj, og den nye butik får velkendte ansigter ved roret. Butikken bliver SPAR nummer 137 i Danmark.
SPAR åbner i Søllerød inden sommer18.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Med udgangen af maj får Søllerød et nyt supermarked. SPAR har sikret sig den historiske butiksbygning i Søllerød Park og efter en periode med indvendig ombygning og indretning, er butikken snart klar til at give borgerne i lokalområdet et nyt supermarked med fokus på kvalitet og lokal tilknytning.
Fødevaregrossisten Dagrofa Foodservice leverer for andet år i træk et positivt regnskab3.4.2024 08:45:00 CEST | Pressemeddelelse
En landets største totalleverandører til professionelle køkkener – Dagrofa Foodservice - kan for andet år i træk præsentere et positivt årsregnskab med et årsresultat på 40,6 mio. kroner. I løbet af 2023 har Dagrofa Foodservice bl.a. haft fokus på at optimere virksomhedens drifts- og logistikløsninger, tiltrække nye kunder gennem faglig inspiration og at mindske mængden af madspild. 2024 kommer til at handle om at styrke kundeoplevelsen og derigennem øge omsætningen.
Dagrofa skaber den bedste driftsindtjening i mere end 20 år21.3.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse
Dagrofa kom ud af 2023 med 426 mio. kr. i driftsindtjening (EBITDA), hvilket er det bedste resultat for fødevarekoncernen i mere end 20 år. Resultatet medvirker til et overskud efter skat på 89 mio. kr., hvilket er en fremgang på mere end 20 procent i forhold til året før. Fødevarekoncernen har fremgang i alle sine forretningsben, hvor særligt logistikforretningen trækker op.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum