De to amerikanske deathcore bands, Spite og Bodysnatcher, smadrer igennem i Pumpehuset torsdag 25. april 2024

Spite

Spite er et amerikansk band, der har skabt bølger på den moderne musikscene med deres unikke fusion af metalcore og punk med elementer fra alternative. Med deres kraftfulde lyd og intense liveoptrædener har Spite hurtigt etableret sig som banebryder inden for deres genre.

Bandet består af Darius Tehrani [vokal], Lucas Garirrigues [guitar], Alex Tehrani [guitar], Ben Bamford [bas] og Cody Fuentes [trommer], der hver især bringer en individuel musikalsk dygtighed til gruppen. Sammen skaber de en uovertruffen synergi, der kommer til udtryk gennem deres intense liveoptrædener, der er kendt for at være en eksplosion af energi, og gribende udgivelser, der fanger publikum og efterlader dem tørstige efter mere.

Bodysnatcher

Bodysnatcher er et amerikansk band, der blander elementer fra deathcore og hardcore. Deres seneste udgivelse, ’’Bleed-Abide’’ (2022), er et imponerende eksempel på bandets evne til at levere brutal og kompromisløs musik.

Bodysnatcher har hurtigt markeret sig som en af de drivende kræfter inden for den moderne heavy-verden. Deres lyd er lige så kontroversiel som den er overvældende. Live er Bodysnatcher kendt for at levere en intens optræden, der efterlader publikum i en euforisk trance af headbanging og moshpits.

Oplev Spite og Bodysnatcher til en uforglemmelig aften i deathcorens navn, når de giver fælles koncert torsdag 25. april i Pumpehuset. Boundaries og Mouth For War kommer med som support.

Billetsalget starter mandag 4. december kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den amerikanske singer-songwriter, David Kushner, giver koncert i Store VEGA d. 16. februar 2025 i forbindelse med sin The Dichotomy Tour19.8.2024 16:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Singer-songwriter David Kushner oprindeligt fra Chicago, nu baseret i Los Angeles, blev meget hurtigt berømt i 2022 med sangene "Miserable Man" og "Mr. Forgettable" fra sin debut-EP, "Footprints I Found". De to sange fik på under et år samlet set 1 milliard streams! Derudover opnåede singlen "Daylight", udgivet i 2023, platinstatus få måneder efter udgivelsen.