Stærkere sammen: Velkommen til CIFF i 2024!

Del

Den københavnske modemesse er samlet under et tag, et team, et navn.

Foto: CIFF
Foto: CIFF

Hvis der er en ting vi har lært af året 2023, så er det at vi er stærkere sammen. For selvom vi har oplevet både modgang i markedet og usikkerhed i verden, så har opbakningen til den københavnske modemesse aldrig været større, de kreative kræfter har aldrig været mere dedikerede.

I den kommende sæson tager vi hul på et år hvor vi konsoliderer at de to tidligere messer CIFF og Revolver, er samlet under ét tag i Bella Centeret under overskriften “One Copenhagen”. Og fordi opbakningen til den nye, styrkede messeplatform har været så overvældende, at vi har udvidet messeområdet, så alle udstillere får den nødvendige opmærksomhed.

Netop opmærksomhed, oplevelser og naturlige interaktioner er det som den kommende sæsons tema, CIFF city, vil understøtte. For i den kommende sæson vil messeområdet være omdannet til et sprudlende urbant rum, der vil anspore til at de besøgende vil bevæge sig frit rundt i alle afkroge af CIFFs univers, få kreative oplevelser, hente ny inspiration og blive diverteret med endnu flere caféer og restauranter som Joe & The Juice, Gorms og Sukaiba. Derudover har CIFF indgået et officielt partnerskab med den internationale trend front runner, Monocle, som vil live broadcaste fra CIFFs pop up podcast studie under hele modeugen.

Større og stærkere sammen

CIFFs funktion som en international handelsplatform styrkes yderligere, med et udvidet concierge-program, hvor vi sørger for at 350 nøglepersoner inden for indkøb og presse, flyves ind til modeugen - hver og en er håndplukket til at matche bredt på tværs af brands og segmenter. Derudover mixer vi business og pleasure på bedste vis, når vi torsdag i modeugen inviterer til fest i Øksnehallen for alle udstillende brands, indkøbere og presse.

Den nordiske liste af brands der udstiller tæller blandt andet Vibskov, Marimekko, Aiayu, Helmstedt, Rue De Tokyo, Lovechild, Herskind, Les Deux, Wonhundred, Envelope1976, J. lindeberg, Holzweiler, Gestuz, Masai, Mos mosh, Neo Noir, Nümph, Moss Copenhagen, Lollys Laundry, Arkk copenhagen, Bareen, Envii og mange, mange flere. Fra udlandet glæder vi os til at byde velkommen til blandt andre Max Mara group, Drykorn, Snowpeak, Harbison Studio, American Vintage, Harris Wharf London, Timberland, Filson, Baracuta.

“Der er blevet lagt mange kræfter i at sammenlægge de to københavnske messer, Revolver og CIFF, der i dag er blevet til en stærk, modig og fremsynet messe, der vil sætte dagsordenen for fremtidens modebillede,” udtaler Direktør for CIFF x Revolver Sofie Dolva, og fortsætter:

“Derfor takker vi også den tidligere kreative direktør fra Revolver, Christian Maibom, for hans tid og engagement i at gøre overgangen let, dynamisk og frugtbar for alle involverede parter og ønsker ham al muligt held og lykke frem over. Fremadrettet vil den sammenførte CIFF x Revolver messe kører videre som et team og under et navn, nemlig CIFF.”

Fakta:

  • Datoer for den kommende messe er 31. januar – 2. februar.
  • Åbningstiderne er 10-18 onsdag-torsdag samt fredag fra 10-14.
  • Registrering kan ske på ciff.dk

Nøgleord

Kontakter

For yderligere information, billeder eller interview kontakt PR & SoMe Manager, CIFF, Rebecca Svejborg-Laudrup, resv@ciff.dk.

Billeder

Foto: CIFF
Foto: CIFF
Download
Foto: CIFF
Foto: CIFF
Download
Foto: CIFF
Foto: CIFF
Download

Følg pressemeddelelser fra Bellagroup A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Bellagroup A/S

CIFF and Camera Buyer Italia Launch Formal Partnership to Strengthen Buyer Engagement Across Key European Markets31.7.2025 13:41:02 CEST | Pressemeddelelse

CIFF (Copenhagen International Fashion Fair), one of Europe’s leading fashion trade shows, is proud to announce a formal partnership with Camera Buyer Italia – Camera Fashion Retailers, aimed at enhancing buyer engagement and curation across strategic European markets. This partnership marks a new chapter in CIFF’s international hospitality program, which will begin with a soft rollout during the upcoming August edition and expand further in the following season. As part of the collaboration, Camera Buyer Italia will act as a strategic curator for buyers from Italy, Spain, France, and Germany. The organization will oversee the selection and integration of high-profile, high-impact buyers into CIFF’s hospitality program, elevating both the diversity and quality of attending retailers and expanding commercial opportunities for exhibiting brands. “CIFF has always prioritized quality over quantity - and this partnership with Camera Buyer Italia allows us to sharpen our focus on attracting

CIFF Media and Fashion Forum Join Forces to Spark Dialogue and Drive Change in the Fashion Industry26.6.2025 09:02:33 CEST | Pressemeddelelse

Copenhagen, June 2025 – CIFF Media and Fashion Forum are launching a new editorial collaboration designed to strengthen the conversation around the future of fashion – in Denmark and abroad. With a shared ambition to bring new perspectives, analytical depth, and constructive dialogue to the industry, the partnership marks a new chapter in Danish fashion media.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye