Pet Shop Boys i biografen: Live fra Royal Arena i København

Trafalgar Releasing har i dag offentliggjort den verdensomspændende biografpremiere af PET SHOP BOYS DREAMWORLD: THE GREATEST HITS LIVE AT THE ROYAL ARENA COPENHAGEN, der kommer i biograferne den 31. januar og 4. februar 2024. Ved denne eksklusive to afteners event vil fans kunne se Pet Shop Boys' elektrificerende tour Dreamworld: The Greatest Hits Live der blev filmet i Royal Arena i København den 7. juli 2023. Billetsalget starter den 6. december. For mere info besøg www.PSBDreamworldLiveFilm.com.

Officiel pressemeddelelse og synopsis vedhæftet.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

En af de sprødeste stemmer på UK-rap-scenen, Octavian, tænder op under Pumpehuset 11. april 202421.2.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

Franskfødte Octavian voksede op i den sydøstlige del af London. Han introducerede sig selv til musikverdenen med udgivelsen af sin første single ”Party Here” i 2017. På sangen viste den 21-årige rapper sit karakteristiske flow og personlighed, men også hans evne til at forene de mange grene i Londons fragmenterede musikscene. Med produktioner og et tæt samarbejde med hans Essie Gang kollektiv, tager Octavian elementer fra R&B, Dancehall, Grime og House og kombinerer dem til sin egen helt unikke lyd.

Det nye dødsmetal-band, med Volbeats Michael Poulsen på guitar, ASINHELL, kickstarter deres europæiske sommertour torsdag 30. maj 2024 i Pumpehuset. Sickomania kommer med som support.20.2.2024 10:00:00 CET | Pressemeddelelse

ASINHELL er et dansk dødsmetal-band, grundlagt i 2023 af Volbeat-forsangeren, Michael Poulsen, samt Marc Grewe og Morten Toft Hansen. Det startede som et sideprojekt for Michael Poulsen, mens Volbeat holdt pause med at turnere. Bandet udgav deres debutalbum, Impii Hora, den 29. september 2023 (Metal Blade Records).