Pet Shop Boys i biografen: Live fra Royal Arena i København

Trafalgar Releasing har i dag offentliggjort den verdensomspændende biografpremiere af PET SHOP BOYS DREAMWORLD: THE GREATEST HITS LIVE AT THE ROYAL ARENA COPENHAGEN, der kommer i biograferne den 31. januar og 4. februar 2024. Ved denne eksklusive to afteners event vil fans kunne se Pet Shop Boys' elektrificerende tour Dreamworld: The Greatest Hits Live der blev filmet i Royal Arena i København den 7. juli 2023. Billetsalget starter den 6. december. For mere info besøg www.PSBDreamworldLiveFilm.com.

Officiel pressemeddelelse og synopsis vedhæftet.

For at se dette indhold fra www.youtube.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Det britiske alternative blues-rockband Palace besøger DR Koncerthuset, Studie 2 den 4. november27.2.2024 09:00:00 CET | Pressemeddelelse

PALACE, 4. NOVEMBER 2024, DR KONCERTHUSET, STUDIE 2 Palace er et britisk alternativ blues-rockband fra London. Bandet blev dannet i 2012 af skolevennerne Leo Wyndham (vokal), Rupert Turner (guitar) og Matt Hodges (trommer). Bassisten Harry Deacon blev en del af bandet senere. Bandets musik er ofte præget af dybe, følelsesladede tekster og melankolske melodier, med en lyd, der kombinerer elementer af alternativ rock, folk og blues. Leo Wyndhams stemme skaber en intens og inderlig stemning, der trækker lytteren ind i bandets univers. Deres sange udforsker temaer som kærlighed, tab og det menneskelige sind med en ærlighed og sårbarhed, der appellerer til et bredt publikum. Palace er blevet sammenlignet med navne som Maccabees, Wu Lyd og Jeff Buckley. Da bandet i 2015 udgav deres debut-ep ’’Chase The Light’’, blev bandet hurtigt opdaget af DJ’en Zane Lowe fra BBC Radio, der skabte en massiv hype omkring bandet. Siden da har de udgivet flere EP’er, samt tre studiealbums: "So Long Forever" (