J BALVIN OFFENTLIGGØR SIN 2024 “QUE BUENO VOLVER A VERTE” INTERNATIONALE HEADLINE TOUR

J BALVIN: QUE BUENO VOLVER A VERTE TOUR

FREDAG 10. MAJ 2024

ROYAL ARENA

I dag offentliggør den globale superstjerne, og flere gange Latin GRAMMY Award-vindende, J Balvin, sin længeventede internationale ”Que Bueno Voler a Verte” headline tour. Touren lander i kølvandet på hans seneste række af festivaloptrædener i sommers, hvor han var hovednavn på flere udsolgte shows i Paris, Spanien, Schweiz, Singapore, Australien, m.fl. På Denne tour vil Jose indtage arenaer i 20 europæiske byer inkl. Tyskland, Schweiz, Italien, Østrig, Holland, Danmark, Norge, Sverige, Finland, Litauen, Frankrig, Belgien, Luxemburg, Spanien, Portugal og Storbritannien.

Billetter vil være tilgængelig i presale fra torsdag 30. november kl. 10:00, efterfulgt af det generelle billetsalg fredag 1. december kl. 10:00. Se mere info på JBalvin.com.

"Latino Gang – I can’t wait to see you! We’ve had so much fun together that we have to do it again!" udtaler J Balvin. “I’m thrilled to take a completely new show, with new music on the road with the 'Que Bueno Volver a Verte' (Good To See You Again) tour abroad next year. We have something very special in store for you and I can’t wait to unveil the next chapter of music we’ve been working on. Stay updated on tour information and connect with me on WhatsApp and SMS at +1 917 920 5445.”

Om J Balvin

J Balvin er en højt dekoreret international superstjerne og iværksætter som har vundet priser til bl.a. Billboard Music Awards, American Music Awards og Latin GRAMMY’s. Han er født i Medellín i Colombia og den succesfulde reggaeton-stjerne er en af de bedst sælgende latinske musikere i verden med mere end 35 millioner solgte plader. Han har standhaftigt nedbrudt kulturelle barrierer og er blevet en af de Top-10 mest streamede artister i verden, hvilket har givet ham en hær af fans på verdensplan.

Han er passioneret inden for musik, men også mode, kunst og mentalt sundhed, og han fortsætter med at føre an når det kommer til repræsentation på tværs af brancher. For at viderebygge på sine tiltag inden for bevidsthed om mental sundhed, samt vigtigheden af ressourcer inden for dette felt, har det globale ikon for nyligt lanceret OYE. Det er en tosproget, mental sundheds- og kreativ wellness-app på både spansk og engelsk.

Med fingeren på pulsen når det kommer til alt lige fra underholdning, mode, onlinekultur, med mere, har Balvin bevist gang på gang at han er ustoppelig og en inspiration for nye artister, iværksættere og det latinske samfund.

Følg J Balvin:

Website |Instagram |Threads | TikTok | X/Twitter | Facebook

Billetpriser: PL1: 580 kr. + gebyr, PL2: 480 kr. + gebyr, PL3: 360 kr. + gebyr, GA: 580 kr. + DKK gebyr, GC: 780 kr. + gebyr.

Billetsalget starter 1. december kl. 10:00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale 30. november kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk, hvis man opretter en bruger

J Balvin 2024 “Que Bueno Volver a Verte” internationale tour-datoer:

• April 26 – Frankfurt, Germany - Festhalle
  • April 28 – Geneva, Switzerland - Geneva Arena
  • April 30 – Zurich, Switzerland - Hallenstadion
  • May 1 – Milan, Italy – Mediolanum Forum
  • May 3 – Vienna, Austria - Stadenthalle
  • May 6 – Berlin, Germany - Mercedes Benz Arena
  • May 8 – Amsterdam, Netherlands - Ziggo Dome
  • May 10 – Copenhagen, Denmark - Royal Arena
  • May 12 – Oslo, Norway – Oslo Spektrum