Få en grønnere profil med en ladcykel

Har du et firma, du gerne vil gøre grønnere i sin profil? Så er der en perfekt løsning til dig.

Foto Pexels

Babboes el ladcykler hjælper nemlig allerede rigtig mange firmaer med at få transporteret materiale og varer på en grønnere måde.

En el ladcykel fra Babboe er ikke kun et kvalitetsværktøj i mange firmaers grønnere hverdag, den er også mange gange en hurtigere løsning de steder, hvor trafikken ofte er et problem.

I mange af de større byer kan det nemlig være hurtigere at komme frem på cykelstierne end på vejene.

Babboes PRO modeller, designet til erhverv, er derfor den helt perfekte løsning i de større byer.

El ladcykler til erhverv

PRO modellerne fra Babboe er el ladcykler til erhverv. De kommer alle med en lukket kasse, der beskytter mod vind og vejr.

Derudover er transportkasserne naturligvis også rummelige og gør, at du kan have plads til mange varer på en gang.

En el ladcykel fra Babboe kommer naturligvis med en kraftig elmotor, der sørger for, at transporten er hurtig og effektiv uden de store anstrengelser.

Prøv en af Babboes PRO modeller på et af deres showrooms, så du vælger den rette model til dit firma.

Service og vejhjælp

En el ladcykel kræver selvfølgelig vedligehold ligesom med hvilket som helst andet transportmiddel.

Hos Babboe har de derfor en totalløsning med service og vejhjælp, der både holder din el ladcykel vedligeholdt og samtidig sørger for, at du hurtigt kan komme videre, hvis du går i stå.

Babboe tilbyder derudover at komme på firmaadressen for at lave din service. Det har aldrig været nemmere.

Ikke kun el ladcykler til firmaer

Babboe har ikke kun el ladcykler til firmaer. De har et stort udvalg af el ladcykel med to hjul eller med tre hjul, der både kan bruges af familier eller almindelige mennesker.

Babboe er derfor både et populært mærke for firmaer og familier landet rundt.

Køb en el ladcykel hos Babboe

Køb en el ladcykel hos Babboe og start dit firmas rejse mod en grønnere profil. Måske vil du opleve, at mange af arbejdsdagens gøremål tilmed bliver hurtigere og nemmere.

Du behøver ikke gøre arbejdsdagen sværere i den grønne sags tjeneste.

Skiftet til en ladcykel redder måske ikke verden, men den kan være et skridt på vejen, hvor vi alle må bidrage på den måde, vi kan.

Cykeloverdækninger og affaldshuse med sedumtag11.6.2024 12:50:22 CEST | Pressemeddelelse

Cykeloverdækninger og affaldshuse spiller en vigtig rolle, når der skal være orden og system på fællesområderne i en boligforening eller ved virksomheder og kommunale institutioner. Overdækninger skal gerne være funktionelle og æstetisk tiltalende, så de bidrager med noget positivt til fællesskabet i boligforeningen. En overdækning med grønne tage giver en mere inspirerende udsigt til kønne planter fremfor kanalplast, tagpap eller andre mere traditionelle tagbeklædninger. Biobag Zenzo tilbyder et bredt udvalg af overdækkede cykelparkeringer og affaldsskure, der er yderst velegnede til boligforeninger og kommunale områder. Mange af modellerne leveres med mulighed for sedumtag, som tilføjer et grønt element til boligområderne, hvilket kan forbedre beboeres og borgeres trivsel. Sedumtag på cykeloverdækninger og affaldshuse Et sedumtag er et grønt tag beplantet med sukkulent planter. Udover at Sedumtag er pænt, har det en række fordele: Sedumtag tiltrækker bier og andre insekter og forbedr

Et hjerte til den du elsker7.6.2024 12:24:08 CEST | Pressemeddelelse

Når sommeren kommer, mærker man sommerfuglene i maven på ny. Kærligheden kigger frem, og måske har du en person i dit liv, som betyder noget helt særligt for dig. Det kan du vise for personen på mange forskellige måder, du kan fortælle, du kan synge, og du kan sågar forære en sød gave. Måske har du overvejet at forære et smykke, og så er en hjerte halskæde oplagt, som hver eneste dag kan minde personen om, hvor meget du elsker og holder af vedkommende. Du kan læse lidt med i artiklen her og få inspiration til, hvorfor du bør overveje at forære en smuk og symbolsk hjerte halskæde. Hjertet symboliserer kærlighed En hjertehalskæde er nemlig helt oplagt til at vise din kærlighed og omsorg. Hjertet har for altid været symbol på både kærlighed, det livsvigtige organ, det skriftlige symbol og den smukke figur rummer flere ord end man kan forestille sig. Hjertet symboliserer kærlighed, omsorg, tillid og meget mere, og er således et oplagt symbol på din kærlighed til en helt særlig person. Et m