TUI og National Geographic udvider samarbejde om populære dagsudflugter
Mere end 40 nye hel- og halvdagsudflugter er nu tilgængelige for alle gæster uafhængig af ferietype.

Fra Lanzarotes vulkanske vinmarker og New Yorks ”Lille Caribien” til Julius Cæsars Rom og Cancuns betagende ferskvandshuller. Det er bare få af mange steder og temaer for TUI og National Geographics populære udflugtsprogram.
TUI og National Geographic udvider nu samarbejdet om deres unikke udflugter, så alle og enhver kan gå ind og bestille dem – også selvom de ikke er på ferie med TUI. Samtidig lanceres mere end 40 udflugter på tværs af flere destinationer, mens flere allerede er under opsejling. Destinationerne inkluderer blandt andet Barcelona, Cancun, Kreta, Pafos, New York, Napoli og mange flere.
De unikke udflugter laves i små grupper ad gangen og tager ofte gæsterne med til steder, hvor offentligheden ellers ikke har adgang. Samtidig er det eksperter som arkæologer, marinbiologer, historikere, fotografer, kokke, landmænd og undervisere, der tager gæsterne i hånden på flere af udflugterne.
”National Geographic-udflugter er enestående oplevelser, der kun kommer én gang i livet og med noget for enhver smag, uanset om du er strandentusiast eller byopdagelsesrejsende. Det er omhyggeligt sammensatte ture, der fortæller historier om destinationerne, ærer National Geographics arv og tilbyder topkvalitet,” siger Peter Ulwahn, administrerende direktør for TUI Musement.
”National Geographic-udflugter fordyber rejsende i ekstraordinære steder og karakteristiske kulturer, som alle bliver levende gennem den utrolige viden og fantastiske fortælling fra National Geographic-uddannede guider. Turene kan bestilles direkte af rejsende, mens de udforsker verden,” siger Nancy Schumacher, Senior Vice President og General Manager for National Geographic Expeditions.
Kontakter
Mikkel HansenKommunikationschefTUI Danmark
Tlf:+45 33 47 90 75mikkel.hansen@tui.dkOm TUI
TUI er verdens førende rejsekoncern og opererer sine hoteller, krydstogtskibe, flyselskaber og udflugter verden over. TUI-aktien er børsnoteret på London Stock Exchange og det regulerede uofficielle marked i Tyskland. I regnskabsåret 2019 havde TUI-koncernen omkring 70.000 ansatte, 28 millioner kunder og en registreret omsætning på 19 mia. euro. Hele værdikæden for turisme er under ét tag og tæller, foruden online marketingplatforme på tværs af Europa, 400 TUI-ejede hoteller, 15 krydstogtskibe og fem flyselskaber med mere end 100 fly. TUI-brandet har eksisteret i Danmark siden 2016 og hører under koncernens nordiske afdeling. TUI har sit danske kontor i København.
Følg pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra TUI Danmark A/S
TUI sætter verdens mest spillede sport i fokus5.2.2025 12:20:35 CET | Pressemeddelelse
Flerårigt partnerskab med International Socca Federation (ISF) og titelsponsor for internationale Socca-turneringer.
TUI øger brug af bæredygtig flybrændstof med 50 procent28.1.2025 10:57:54 CET | Pressemeddelelse
TUIs flyselskaber brugte 1700 tons bæredygtigt flybrændstof (SAF) i regnskabsåret 2024. Målt i volumen var det en stigning på 50 procent i forhold til året før.
TUI overtager Nørreport i årets første kampagne13.1.2025 12:04:44 CET | Pressemeddelelse
I TUIs seneste kampagne bygger rejsebureauet videre på det etablerede kommunikationstema "Alt, hvad en rejse kan være."
5 rejsetrends: Sådan rejser danskerne i 20258.1.2025 09:09:09 CET | Pressemeddelelse
Her er TUI's største rejsetrends for 2025.
Sådan rejser danskerne denne jul og vinter18.12.2024 07:30:00 CET | Pressemeddelelse
Julen står for døren og mange danskere har allerede pakket kufferten. Sådan rejser vi denne jul og vinter.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum