Gør klar til en heavy aften, når Attila og Born Of Osiris indtager scenen i Pumpehuset 14. marts 2024 i forbindelse med deres “Angels & Villains” Tour

Attila startede med at lave musik i Atlanta i 2005. Deres mission var simpel: De ville bringe det sjove tilbage til den lokale metalscene og da de først var kommet i gang, så de sig aldrig tilbage. Imod alle odds fik bandet hurtigt national opmærksomhed for deres eksplosive energi på en scene og deres frygtløse attitude. Med hver udgivelse strammede bandet deres greb om halsen på metalcore-konkurrenterne og har vokset sig til at blive et monster inden for heavy musik.

Mange hypede bands er kommet og gået gennem tiden, men Attila har formået at bevare momentum og er nu i gang med at opbygge deres brand i resten af verden. Man skal ikke lade sig narre af deres festlige livsstil, Attila er et af de mest hårdtarbejdende bands og de er langt fra færdige med deres mission.

Born Of Osiris blev dannet i 2007 og i 2009 udkom debutalbummet ’A Higher Place’, der opnåede pæn hitliste-succes. Siden er der udkommet yderligere seks album, hvoraf ’Angel Or Alien’ (2021) er det seneste.

Kvintettens selverklærede forbilleder tæller Meshuggah, Cannibal Corpse, Converge, Hatebreed, Slayer og The Mars Volta. Med destruktive polyrytmiske riffs, kaotiske vokaltransmissioner og bombastiske synths har de indkapslet simulationen af menneskeheden i deres musik. De har turneret rundt med giganter som Judas Priest, Rob Zombie, Bring Me The Horizon, m.fl. og har chartet gentagende gange på Billboard 200 med deres albumudgivelser.

Nu er Attila og Born Of Osiris klar til at indtage Pumpehuset d.14. marts 2024 med deres double-headliner show, hvor de tager et eksplosivt support-lineup med bestående af Aviana og Crown Magnetar. Det bliver en heavy aften som du ikke vil gå glip af!

Billetsalget starter mandag 20. november kl. 11.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Den albumaktuelle, innovative pop-kunstner, Jazmin Bean, besøger Pumpehuset 13. oktober 202420.5.2024 18:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Jazmin Bean (de/dem) er født og opvokset i det nordlige London, og har sat baren høj for moderne popmusik, ikke kun som sanger-sangskriver, men også som multimediekunstner. Ved at lege med friktionen mellem sårbarhed og persona, mareridt og fantasi, traume og helbredelse, inviterer performeren med de mange facetter lytteren ind i deres enestående univers af alternativ, smitsom popmusik.