Odense Sport & Event

Odense Sport & Event giver tilbage på Black Friday

Black Friday er traditionelt dagen, hvor mange butikker i Danmark sælger varer til nedsatte priser, og virksomheder melder ofte om rekordsalg, netop den fjerde fredag i november. I år går Odense Sport & Event dog en anden vej på årets største shoppedag.

Fra venstre: Zoya Petrivna Kursyk, Enrico Augustinus, Ann-Britt Bjørnskov fra Odense Sport & Event

I stedet for at deltage i Black Friday-udsalget lancerer den fynske oplevelsesvirksomhed Odense Sport & Event i år en ny kampagne, der fokuserer på at støtte ildsjæle og frivillige i en udvalgt lokal velgørenhedsorganisation.

Kampagnen har fået navnet ”Give Back Friday” og bunder i et ønske om at gøre noget for dem, der gør noget for andre.

- Som fynsk virksomhed vil vi gerne bidrage til at gøre en positiv forskel i vores lokalsamfund. Med tiltaget håber vi at inspirere andre til at støtte de lokale organisationer, der gør en vigtig indsats for at hjælpe vores medmennesker - hver eneste dag, fortæller Enrico Augustinus, direktør for Odense Sport & Event.

Fynboerne bestemmer vinderen
Med Give Back Friday nominerer Odense Sport & Event fire lokale organisationer, som de mener gør en ekstraordinær indsats for at forbedre tilværelsen for fynboerne. De nominerede organisationer er i år:

• Danske Hospitalsklovne i Odense
  • Red Barnet i Svendborg
  • Børns Voksenvenner i Odense
  • Ventilen i Svendborg og Odense

Fynboerne kan fra den 6.-12. november afgive en stemme på netop deres favoritorganisation i en afstemning på websitet www.givebackfriday.dk – vinderen bliver efterfølgende offentliggjort på Black Friday den 24. november.

Store oplevelser til ildsjælene
Præmien i årets Give Back Friday er en oplevelsespakke med en række af de produkter, Odense Sport & Events datterselskaber har på hylderne.

Således kan 20 frivillige fra den vindende organisation se frem til både koncertbilletter med fuld forplejning i Landsbyen, en OB-fodboldoplevelse på Nature Energy Park samt drinks på Hotel Odeon i Odense midtby.

- Vi har prøvet at lave en pakke med noget af det, vi er gode til i Odense Sport & Event: events, der bringer mennesker sammen. Vores nominerede knokler alle for at sprede glæde i hverdagen, så vi synes, det giver mening at præmien gør det samme, forklarer Enrico Augustinus og slutter:

- Jeg håber, at mange fynboer vil deltage i afstemningen og hjælpe os med at støtte en lokal organisation, der gør en vigtig indsats for dem, der har det svært på vores ø.

Alt i alt har præmien, en af de nominerede organisationer kan vinde til deres ansatte eller frivillige, en værdi á ca. 25.000 kr.

Om Odense Sport & Event

Odense Sport & Event (OS&E) blev stiftet i 2006 som en fusion mellem Odense Congress Center A/S og Odense Boldklub A/S, og er løbende vokset med tilføjelsen af flere andre forretningsben. Koncernens mission er at begejstre gennem oplevelser, og visionen stræber efter at være den foretrukne udbyder af oplevelser. Kort sagt: syddanskernes hovedleverandør af unikke øjeblikke.

Derfor tilbyder OS&E en bred palette af ydelser inden for oplevelsesindustrien. Foruden Odense Congress Center og Odense Boldklub er også Live Culture, Smag&Smil, Hotel Odense, Hotel Odeon, Stella Maris og Odense Eventyr Golf en del af Odense Sport & Event. Således leverer koncernen hvert år messer, konferencer, topfodbold, koncerter og meget mere til flere end 700.000 mennesker.

Følg pressemeddelelser fra Odense Sport & Event

Flere pressemeddelelser fra Odense Sport & Event