Coop og Disney går i samarbejde om julens samlehæfte
Årets samlehæfte frigives i dag

I anledning af at det er 100 år siden Walt Disney grundlagde sin virksomhed, har Coop og Disney op til jul premiere på et unikt nyt samarbejde.
I dag begynder salget af en Disney samle-bog og udlevering af samlemærker i Coops over 600 butikker i Kvickly/SuperBrugsen og Dagli´Brugsen/Brugsen.
Her kan man samle klistermærker ind med motiver fra 24 af Disney største film gennem de 100 år. Det er film fra klassikere som Snehvide og Løvernes Konge til julens helt nye premierefilm, Ønsket
For hver 100 kr. man handler i Kvickly/SuperBrugsen, Coop kæden, Dagli´Brugsen og Brugsen frem til og med 24. december får man en pakke med 4 klistermærker. I det 48 siders store samlehæfte er der plads til 100 forskellige klistermærker i alt.
”Vi er stolte over at samarbejde med en så ikonisk virksomhed som Disney, og ser frem til, at vores mange kunder blandt børnefamilierne får en positiv oplevelse med dette hyggelige samleprojekt,” siger kategoridirektør Jeff Salter, Coop.
"Jeg glæder mig meget til samarbejdet med Coop. Deres kundefokus og deres enestående eksekveringsevne passer rigtig godt sammen med den passion, vi ved, vores fans har for vores historier, karakterer og brands. Jeg er utrolig spændt på at se idéen blive til virkelighed," siger Hans van Rijn, SVP og landechef, The Walt Disney Company Nordic & Baltic.
Udover klistermærker er der en konkurrence, hvor 1. præmien er en rejse til Disneyland® i Paris. Derudover er der 30 andre Disney-relaterede gevinster.
Udover samlehæftet og samlemærkerne udbyder Coop og Disney en række produkter inden for legetøj og tekstil til salg i butikkerne.
Yderligere information:
Informationsdirektør Jens Juul Nielsen, 5159 4468
Vedhæftet til fri brug: Foto af samlehæfte som jpeg.
Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
SuperBrugsen og Kvickly i helt nyt samarbejde med DR Salg om årets julekalender, Theo & Den Magiske Talisman30.9.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
SuperBrugsen og Kvickly har i tæt samarbejde med DR Salg udviklet en aktivitetsbog til børn, der udfolder årets julekalender. Med bogen følger kuponer, som man bruger til løbende at hente gratis gaver i ens lokale butik. Som noget nyt behøver man altså ikke foretage køb i butikken for at samle. Gaverne kan være klistermærker og klip-ud-figurer, som bruges til at udføre bogens aktiviteter og fuldende bogen.
Coop klar med hidtil største kampagne for eget varemærke19.9.2025 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse
” Det kræver lidt mere at være vare i Coop”. Det er overskriften for den hidtil mest omfattende kampagne for Coops største eget varemærke, der hedder Coop, som omfatter cirka 3000 forskellige varer i de fleste kategorier. Fra i dag og i de kommende uger kan man møde budskabet på plakater i byer over hele landet, på TV, i dagblade, sociale medier mv. ”Med kampagnen vil vi gerne pege på det, der er en central del af Coops DNA, nemlig at vi på mange varer gør os ekstra umage på kundernes vegne, så de får kvalitet for pengene, når de køber Coops egne varemærker,” siger senior marketingchef Heidi Kessler, Coop. Kampagnen, der er udarbejdet sammen med Republica, viser med eksempler, nogle af de kvaliteter, der er ved varer, der bærer Coop-navnet. Det gælder konservesdåserne, hvor dåserne i Coops eget mærke er uden hormonforstyrrende bisphenoler. Ja, faktisk er det 10 år siden, at Coop indførte et forbud. Ikke fordi vi skulle, men fordi det var rigtigt. Først fra i år og med implementering he
Brugsen butik nummer 100 åbnet18.9.2025 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Danmarks største kæde af lokale nærbutikker har nu konverteret butik nummer 100 fra Dagli´Brugsen til Brugsen. Det er sket i Brylle på Fyn. Over de kommende 15 måneder vil yderligere 170 butikker bliver bygget om til Brugsen. Dermed vil alle kædens 270 butikker være moderniseret med fælles navn ved udgangen af 2026. ”Kunderne tager rigtig godt imod de moderniserede butikker. Samtidig vækker det både stolthed og glæde blandt vores mange erfarne medarbejdere, når Brugsen navnet vender tilbage på butikkernes facader. Det betyder samtidig at vi igen kan sige; Vi mødes i Brugsen,” siger kædedirektør Torben B. Andersen, Brugsen. Kæden er især stærk i mindre samfund, hvor det ofte er byens sidste butik. Men i løbet af seneste to år har Brugsen også forbedret sin position i det centrale København efter overtagelse af 12 tidligere Irma-butikker. 11 ud af 12 af butikkerne har i dag en større omsætning end da de var Irma-butikker. Den 3. oktober åbner Brugsen en helt ny butik på Hellerup Station,
Coop og BOFA tester nyt løsmarked med genbrugsemballager12.9.2025 09:31:19 CEST | Pressemeddelelse
Kvickly Rønne, EU-projektet RELOOPED og det bornholmske affaldsselskab BOFA giver kunderne mulighed for at købe pasta, havregryn og andre tørvarer i løsvægt.
Vinderne af Produktprisen og Irma-Prisen 2025 er fundet4.9.2025 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Sol over Gudhjem har, sammen med Kvickly og SuperBrugsen, igen sat dansk madiværksætteri i centrum med kåringen af vinderne i Produktprisen og den nye Irma-Prisen 2025, hvor vinderen nu kan se frem til at indgå i Irma-vareserien. Den spændende finale fandt sted på Coops hovedkontor i Albertslund, hvor lokale producenter med fokus på innovation, kvalitet og smag inden for kategorierne MAD, DRIKKE, KONFEKTURE og INNOVATION blev hyldet.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum