PsykiatrifondenPsykiatrifonden

Presseinvitation til konferencen 'En børne- og ungepsykiatri i verdensklasse'

Pressen inviteres hermed til at deltage i dele af arrangementet i forbindelse med konferencen 'På vej mod en børne-ungepsykiatri i verdensklasse'. Arrangementet finder sted den 3. november 2023 med deltagelse af Hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary, protektor for Psykiatrifonden.

Pige  ser op med eftertænksomt blik

Værter: Novo Nordisk Fonden og Psykiatrifonden

Pressen får mulighed for at overvære, at Hendes Kongelige Højhed Kronprinsesse Mary ankommer og bliver præsenteret for eksempler på inspirerende projekter inden for børne- og ungepsykiatrien, der skal bidrage til at skabe bedre behandling på området.

Mødetid for pressen: Fredag den 3. november 2023 kl. 12.10

Sted: Novo Nordisk Fonden, Tuborg Havnevej 19, 2900 Hellerup

Pressen møder op ved hovedindgangen og bliver fulgt ind og ud.

Tilmelding: Til pressechef i Psykiatrifonden Sarah Boss på mail til scb@psykiatrifonden.dk med oplysning om mediets navn og navne og titel på de personer, der ønskes tilmeldt.

Tilmelding skal ske senest torsdag den 2. november 2023 kl. 12.00.