Ny Sales & Relation Manager

ODIN Engineerings nye Sales & Relation Manager Lars Wittrup har siden foråret arbejdet med det, han beskriver som et ønskejob, at hjælpe industrivirksomheder med at udvikle innovative løsninger til kundernes oftest komplekse udfordringer.

ODIN Engineerings nye Sales & Relation Manager Lars Wittrup startede i ODIN Engineering i foråret 2023. Foto må frit bruges ved omtale af navnenyheden.

Med sig har Lars en teknisk og kommerciel baggrund og mange års erfaring inden for teknisk komponent- og løsningssalg samt projektledelse. Han har bl.a. arbejdet hos 7-Technologies, Rockwell Automation, Schneider Electric, Alfa Laval og har de seneste par år arbejdet i Sverige med fokus på bæredygtige energiløsninger.

Lars’ opgave bliver bl.a. fortsat at sikre ODIN’s stærke relationer til kunderne og at hjælpe eksisterende og nye kunder med at løse nogle af deres tekniske udfordringer på den bedst mulige måde. Dette i samarbejde med kunden og ODIN’s erfarne maskinbyggerteam. Lars’ kolleger hos ODIN Engineering glæder sig til de mange spændende projekter!

Lars Wittrup bor i København sammen med sin hustru, som er divisionsdirektør hos Falck. Lars er desuden aktivt medlem af et Business Insight netværk.

Britta Hvalsø Olsen, ODIN Engineering, 5855 0520 eller bhol@odin-engineering.dk

Susanne Lindø Grønbech, Grønbech PR og kommunikation, 4033 0555 eller sl@groenbech.com

Billeder

ODIN Engineering A/S

ODIN Engineering leverer meget mere end specialmaskiner. Når vores kunder ringer, skal de ofte bruge en løsning, der endnu ikke findes. Som totalleverandør arbejder vi tæt sammen med internationale virksomheder om at udvikle forretningskritiske specialmaskiner til netop deres behov. Vores specialer er blandt andet projektering, produktudvikling, løsninger til automatisering, forædling og bearbejdning samt testmaskiner og prototyper.

Hos ODIN Engineering har vi udviklet, fremstillet og leveret specialmaskiner siden 1961, og vi har endnu ikke givet op overfor en opgave. ODIN Engineering har være en familieejet virksomhed siden 1961, hvor maskinmester Niels Rasmussen grundlagde ODIN Maskinfabrik. I 1971 overtog sønnen Gorm Rasmussen ledelsen af virksomheden, og i 2014 gennemførte ODIN endnu et generationsskifte, hvor Mads S. Rasmussen overtog den daglige ledelse.

De første år havde ODIN to ansatte og beskedne produktionslokaler. I dag råder vi over 4.100 kvadratmeter produktions-, udviklings- og kontorfaciliteter i Slagelse.

Odin Engineering
Elmedalsvej 6
4200 Slagelse

Følg pressemeddelelser fra Odin Engineering

Flere pressemeddelelser fra Odin Engineering

Specialmaskiner med komponenter af 3D print i metal3.5.2023 15:14:32 CEST | Pressemeddelelse

ODIN Engineering er en maskinfabrik med tradition for at finde løsninger, der endnu ikke findes. Som noget forholdsvist nyt tages også 3D print i metal i brug for at kunne fremstille emner, der ellers ville være meget svære at fremstille med traditionel bearbejdning. Med 3D print kan man eksempelvis frembringe geometrier, der ikke umiddelbart kan fræses, når der også skal være plads til fræserens værktøj.