Hanna Uerkvitz fra Haderslev valgt ind i LandboUngdoms hovedbestyrelse

Hanna Uerkvitz har i alle sine 3 år som medlem i LandboUngdom været en del af lokalbestyrelsen i LandboUngdom Sønderjylland Nord. Lørdag d. 23. September blev hun valgt ind i LandboUngdoms hovedbestyrelse, hvor hun ser frem til at arbejde for kompetence- og personlig udvikling for ungdomsorganisationens medlemmer.

Hanna Uerkvitz fra Haderslev valgt ind i LandboUngdoms hovedbestyrelse

Hanna Uerkvitz på 21 har de seneste 3 år besiddet bestyrelsesposter og været kasserer i lokalforeningen LandboUngdom Sønderjylland Nord, og lørdag d. 23. september blev hun valgt ind i LandboUngdoms hovedbestyrelse.

Hannas har helt fra start engageret sig i foreningsarbejdet lokalt og har deltaget på LandboUngdoms Vækstlaget for at styrke sine kompetencer til fordel for foreningslivet. Nu er hun klar til at bruge sin erfaring i hovedbestyrelsen.

“Jeg vil gerne bidrage til at de store hjul kan dreje rundt og få mere ansvar. Jeg elsker bestyrelsesarbejdet i Sønderjylland, men jeg vil rigtig gerne have mere mellem hænderne,” siger Hanna Uerkvitz.

Hun er uddannet landmand og arbejder i øjeblikket som lærervikar. Hvad fremtiden byder på, er ikke fastlagt, men udvikling og LandboUngdom vil fylde en stor del.

“Jeg vil gerne arbejde meget mere med udviklingen af os medlemmer - hvordan vi bruger hinandens forskelligheder og kompetencer til at vi sammen kan udvikle LandboUngdom og lære af hinanden,” fortæller Hanna om hendes vision for de næste 2 år.