Gør klar til en tur i Postmodern Jukebox’ tidsmaskine, når det populære musikkoncept vender tilbage til Danmark med tre shows rundt i landet

SCOTT BRADLEE’S POSTMODERN JUKEBOX - THE ’10’ TOUR

30. MAJ 2024 MUSIKHUSET AARHUS

1. JUNI 2024 MCH HERNING KONGRESCENTER

2. JUNI 2024 STORE VEGA, KØBENHAVN

Den berømte pop tidsmaskine og koncert-act, Postmodern Jukebox, har annonceret en ny verdens-tour, kaldet The '10' Tour, for at fejre den dobbelte milepæl for deres 10-års jubilæum og for at have spillet 1000 shows verden over.

Koncertgængere kan forvente en blændende og inspirerende tur gennem PMJ-universet, hvor nutidige ørehængere og ikoniske pophits både genskabes i klassiske genrer som 1920'ernes jazz, men også Swing, Doo-wop og Motown. De bringers til live af et hold af nogle af verdens bedste sangere, dansere og instrumentalister. Tænk "The Great Gatsby" møder "Sinatra at the Sands" møder "Back! …To The Future”.

Da pianisten Scott Bradlee startede det tidsforvrængende musikalske kollektiv, fra en kælderlejlighed i Queens, NY, blev en viral succeshistorie født; en historie der hurtigt førte til udsolgte shows i hele Nordamerika og Europa i sommeren 2014.

Det turnerende show modtog strålende anmeldelser fra både brancheblade og andre verdenskendte kunstnere. I årene efter opbyggede Postmodern Jukebox et ry som "Saturday Night Live of Singers", ved at introducere publikum til snesevis af exceptionelle musikalske kunstnere, hvoraf mange tidligere var blevet overset af den moderne pladeindustri, og forvandlede dem til stjerner.

Ti år og to milliarder visninger på deres YouTube-kanal senere er et Postmodern Jukebox-show blevet noget af en årlig musikalsk tradition for hundredtusindvis af dedikerede fans over hele verden, fans der ofte dukker op i deres mest ekstravagante klæder i bedste vintage-stil, ivrige efter at fordybe sig i oplevelsen.

By the end of 2023, PMJ will have performed 937 shows in 44 countries across 5 continents,” udtaler Bradlee, som står for at komponere PMJ’s shows. That kind of longevity in a notoriously fickle industry was completely unexpected for us. Theres no secret formula, other than an obsession for classic sounds and a commitment to showcasing phenomenal talent. We continue to feel honored and humbled by our audiencessupport for this project, which continues to inspire us and push us to new heights of artistry. Its the perfect marriage, and our 10th anniversary tour will be a celebration.”

Se den fulde tour-plan, køb billetter og find info om VIP på www.postmodernjukebox.com.

Billetsalget starter 22. september kl. 10.00 via livenation.dk

Der vil være presale 20. september kl. 10:00 på LN-medlemmer på livenation.dk

Billetpriser varierer fra 350 kr. - 450 kr. + gebyr

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb

October Drift spiller torsdag 5. december på BETA17.6.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

October Drift er et britisk indierock-band, der blev dannet i 2014. Bandet består af Kiran Roy (vokal og guitar), Chris Holmes (guitar), Alex Bispham (bas) og Daniel Young (trommer). Med en DIY-mentalitet og en vedholdende indsats for at skabe deres egen vej i musikindustrien, begyndte de hurtigt at opbygge en loyal fanbase. Bandet har udgivet flere EP'er, og deres debutalbum, "Forever Whatever", blev udgivet i 2020 til positive anmeldelser. Albummet blev rost for dets dybe følelsesmæssige resonans og dynamiske kompositioner.