Den amerikanske pop- og TikTok-stjerne, Jason Derulo kommer til Royal Arena til februar

Den amerikanske pop- og TikTok-stjerne, Jason Derulo, der gennem det seneste årti har leveret hit efter hit, kommer til København på sin ’NU KING TOUR'

JASON DERULO 'NU KINg TOUR' I ROYAL ARENA 25. FEBRUAR 2024

Den fremadstormende, genre-udfordrende og enormt kreative Derulo, har sat sit aftryk som en af de mest dynamiske artister i det globale poplandskab. Siden han brød igennem med sin 5x RIAA platin-certificerede single, “Whatcha Say”, har den prisvindende singer-songwriter solgt mere end 250 millioner singler på verdensplan og opnået 15 platinsingler, deriblandt "Wiggle", "Talk Dirty", "Want to Want Me," "Trumpets," "It Girl", "In My Head," “Ridin' Solo,” “Don’t Wanna Go Home,” “Marry Me,” “ The Other Side,” “Get Ugly,” “Swalla,” “Savage Love” og “Take You Dancing.”

Siden starten af ​​sin solokarriere i 2009 har han opnået over 18,2 milliarder streams på verdensplan og opbygget en ustoppelig fanbase på sociale medier med over 117 millioner følgere på tværs af alle platforme. Han arbejder pt. på sit længe ventede femte fuldlængde album og har en igangværende række af fantastiske singler, der har forbløffende 500M+ visninger, inklusive den uimodståelige “Acapulco,”, den RIAA platin-certificerede ”Take You Dancing,”," og Jawsh 685 x Jason Derulos 3x platincertificerede chart-topper, "Savage Love (Laxed – Siren Beat).”

Sidstnævnte nummer – og dets officielle BTS-remix – viste sig at være en ustoppelig international sensation ved sin udgivelse i 2020. Det gik #1 på Billboards "Hot 100" og toppede derudover ​​hitlister i 16 andre lande rundt om i verden. Derulo er en virkelig flerdimensionel kreatør, og har også etableret sig som skuespiller og forretningsmand, investeret i virksomheder som Catch L.A. og Rumble Boxing, blevet medejer af Bedlam Vodka, lanceret en innovationsorienteret podcast og har udviklet en række kosttilskud og fitnessprodukter med Najafi Group og BodyBuilding.com

Som om det ikke er nok, så afslørede han Jason Derulos UZO, en fordybende ny grafisk roman fra Z2 Comics, baseret på en TikTok-karakter skabt af kunstneren selv. Med sin TikTok, der regelmæssigt har over 10 millioner visninger pr. indlæg, bemærker Derulo, at platformen drastisk har omformet hans forhold til sine fans. Derulo er nu blandt TikToks største superstjerner, i øjeblikket den 4. mest fulgte mand på videodelingsplatformen med den 11. største konto generelt. Hans i forvejen astronomiske TikTok-tilstedeværelse vokser fortsat dagligt, og han kan nu prale af mere end 58,2 millioner følgere verden over og mere end 1,3 milliarder likes.

Med sin titel som ”kongen af TikTok” udgav han sidste år en sommersingle "Slidin” med en fan-challenge TikTok-video til sin egen gengivelse af den elektriske slide. Se dansevideoen HER. Hans evne til at lægge fængende melodier oven på sjove og underholdende produktioner var formlen på hans sommer takeover.

Derulo fremførte en lang række af sine hits under NFL TikTok Tailgate ved Super Bowl LVII pregame special, som inkluderede en debutopførelse af hans nyeste single, "Saturday / Sunday" med David Guetta. Stream “Saturday / Sunday” HER, og se dansevideoen HER.

Følg Jason Derulo online her:

Website | Instagram | YouTube | Facebook | TikTok | Spotify

Billetpriser: PL1: 415,- / PL2: 355,- / PL3: 305,- / GA (STÅPLADSER) 455 kr. + gebyr

Det officielle billetsalg starter fredag 22. september kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale starter torsdag 21. september kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb

October Drift spiller torsdag 5. december på BETA17.6.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

October Drift er et britisk indierock-band, der blev dannet i 2014. Bandet består af Kiran Roy (vokal og guitar), Chris Holmes (guitar), Alex Bispham (bas) og Daniel Young (trommer). Med en DIY-mentalitet og en vedholdende indsats for at skabe deres egen vej i musikindustrien, begyndte de hurtigt at opbygge en loyal fanbase. Bandet har udgivet flere EP'er, og deres debutalbum, "Forever Whatever", blev udgivet i 2020 til positive anmeldelser. Albummet blev rost for dets dybe følelsesmæssige resonans og dynamiske kompositioner.