Mother Mother annoncerer 2024 Europa-tour med koncert i Store VEGA 2. april

Ny single ‘To My Heart’ ude nu

Presale starter 18. september via  https://www.mothermothersite.com/

Generelt billetsalg starter 22. september via livenation.dk

I dag annoncerede det platin-certificerede alt-pop rock-band, Mother Mother, en omfattende UK og europæisk 2024 tour. Den 30 koncerter lange turné, der starter februar 2024, bliver bandets mest ambitiøse turné til dato med shows i 17 lande, inklusiv Danmark, hvor bandet kommer til Store VEGA 2. april. Billetter er tilgængelige i Mother Mothers eget presale mandag den 18. september kl. 9.00. Generelt billetsalg starter fredag ​​den 22. september kl. 09.00 på livenation.dk.

Bandet annoncerede i dag også udgivelsen af ​​deres nye single 'Into My Heart'; et opløftende nummer, der tager lytteren med på en introspektiv rejse, der minder om noget fra deres tidlige bagkatalog. Turnéen og sangen kommer i kølvandet på bandets seneste succesfulde festivaloptrædener foran titusindvis af fans ved nogle af verdens mest største musikevents: Klik HER for at streame “To My Heart”.

Om den nye sang udtaler forsanger Ryan Guldemond: "‘To My Heart’ is a song about trekking through the treacherous internal landscape of one's stored bodily trauma to arrive home safely in the space of the heart. It's a theme that mirrors the old adage, ‘The only way out is through.’ We hold this concept dear and find ourselves returning to it often, as a means to become more whole ourselves and ideally to provide the listener with some support, should they find themselves on a similar, often rocky path back to an open heart. Musically, this feels very classic Mother Mother, with the acoustic guitar and trio harmonies guiding the way - a recurring aesthetic on the new album."

Om Mother Mother:

Mother Mother består af Ryan Guldemond (vokal, guitar), Molly Guldemond (vokal, keyboard), Jasmin Parkin (vokal, keyboard), Ali Siadat (trommer) og Mike Young (bas). De er bedst kendt for deres dybe forbindelse med deres fans og for et energisk live show, der kan få ethvert spillested til at føles som et stadion. Emnerne i deres sange omfavner følelsen af at føle sig udenfor, samt længslen efter accept, både ude i samfundet og af sig selv. Bandets mission er at skabe et samlingspunkt for folk der føler at de ikke passer ind nogle andre steder.

Mother Mother opnåede for nyligt massiv succes med udgivelsen af deres anmelderroste album ’INSIDE’. Deres eksplosive opfølger til "Hayloft", "Hayloft II", samlede fans fra hele verden og er nu guldcertificeret i USA, samt tæt på platin deres hjemland, Canada. En række #1 radiohits i Canada, 6 milliarder globale streams og adskillige Billboard-placeringer er bevis på deres nyfundne globale succes.

Kvintetten brugte det meste af det sidste år på at turnere verden rundt og spille for udsolgte sale, lige fra teatre til stadioner, og med flere udsolgte headline-turnéer i Europa, Storbritannien, Canada, Australien og USA. Derudover har de spillet på festivaler såsom Reading + Leeds, Lollapalooza i Argentina, Brasilien, Chile og Berlin, Corona Capital i Mexico, Pukkelpop Belgien, Frequency Festival i Østrig, Lowlands i Holland, med flere.

Følg Mother Mother:

Official Site | Facebook | X-Twitter | Instagram | YouTube | Spotify | Press Materials

Billetsalget starter 22. september kl. 9:00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Mother Mother 2024 European Tour

Sat Feb 17           Sheffield, UK                                    O2 Academy

Sun Feb 18          Manchester, UK                              O2 Victoria Warehouse

Tue Feb 20          Glasgow, UK                                     Barrowland Ballroom

Fri Feb 23            Dublin, IRE                                        3Olympia Theatre

Sun Feb 25          Newcastle, UK                                 O2 City Hall

Wed Feb 28        Leeds, UK                                          O2 Academy Leeds

Thur Feb 29        London, UK                                       OVO, Wembley Arena

Sun Mar 03         Nottingham, UK                               Rock City

Mon Mar 04       Cardiff, UK                                        Cardiff Students Union Great Hall

Tue Mar 05         Brighton, UK                                     Brighton Dome

Thur Mar 07       Birmingham, UK                              O2 Institute

Sun Mar 10         Belgium, Brussels                            Ancienne Belgique

Tue Mar 12         Amsterdam, Netherlands              Paradiso

Thur Mar 14       Paris, France                                     L’ Olympia

Sat Mar 16          Madrid, Spain                                  Palacio Vistalegre

Sun Mar 17         Barcelona, Spain                             Sant Jordi Club

Tue Mar 19         Milan, Italy                                        Fabrique

Wed Mar 20       Zurich, Switzerland                         Komplex

Fri Mar 22           Luxembourg                                     Den Atelier

Sat Mar 23          Munich, Germany                           Tonhalle

Sun Mar 24         Prague, Czech Republic                 Forum Karlin

Tue Mar 26         Warsaw, Poland                              Stodola

Wed Mar 27       Berlin, Germany                              Columbiahalle

Thur Mar 28       Hamburg, Germany                        Edel-optics.de Arena

Sat Mar 30          Cologne, Germany                          Palladium

Tue Apr 02          Copenhagen, Denmark                  Vega

Wed Apr 03        Oslo, Norway                                   Sentrum Scene

Thur Apr 04        Stockholm, Sweden                        Fryhuset Arenan

Sat Apr 06           Helsinki, Finland                              House Of Culture

Det australske punkrockband, Trophy Eyes, spiller i Pumpehuset torsdag d. 3. oktober 2024. De tager Split Chain med som support.18.7.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Trophy Eyes er et australsk punkrockband, der består af John Floreani (vokal), Jeremy Winchester (bas og vokal), Blake Caruso (trommer) og Josh Campiao (guitar). Trophy Eyes brød igennem med deres debutalbum "Mend, Move On" i 2014, som blev rost for dets ærlighed og energi. Herefter begyndte bandet at turnere internationalt og opbygge en dedikeret fanbase. Deres efterfølgende udgivelser, herunder albummet "Chemical Miracle" fra 2016 og "The American Dream" fra 2018, cementerede deres position som en betydningsfuld stemme inden for moderne punkrock.

Den energiske glamrock stjerne, Michael Monroe, spiller i Pumpehuset 10. september 202410.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Michael Monroe, født Matti Fagerholm, er en markant figur inden for rockmusikken, kendt som forsanger i det finske glamband Hanoi Rocks. Bandet, som blev dannet i 1979, fik hurtigt international anerkendelse for deres unikke glam rock-stil og blev en vigtig del af rockscenen i 1980'erne. Efter Hanoi Rocks' opløsning i midten af 1980'erne begyndte Monroe en succesfuld solo-karriere, hvor han udgav flere album og fortsatte med at turnere og udgive ny musik.

Det indflydelsesrige heavy metal-band, Queensrÿche, vender tilbage til Pumpehuset torsdag 6. februar 202510.7.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Det amerikanske heavy metal-band, Queensrÿche, blev dannet i 1982 i Bellevue, Washington, og er grundlagt af guitaristerne Michael Wilton og Chris DeGarmo, bassist Eddie Jackson, trommeslager Scott Rockenfield og sanger Geoff Tate. De blev hurtigt kendt for deres unikke lyd, der kombinerede elementer af progressiv rock og heavy metal, samt deres komplekse og konceptuelle sangtekster.