Danske Zleep Hotels åbner i Madrid

Zleep Hotel Madrid Airport

I dag er en stor dag for den danske hotelkæde Zleep Hotels. Dagen markerer nemlig åbningen af kædens første hotel i det sydlige Europa. Hotellet har adresse i den spanske hovedstad nær byens internationale lufthavn og rummer hele 281 værelser. Zleep Hotel Madrid Airport bliver således det største Zleep hotel til dato.

”Vi er på en spændende ekspansionsrejse, og i dag starter et nyt kapitel, hvor vi for første gang introducerer vores skandinaviske produkt og digitale løsninger på det spanske marked. I samarbejde med Deutsche Hospitality har vi sammensat et dygtigt hold af lokale medarbejdere, der alle brænder for konceptet, og som har set frem til åbningsdagen med stor glæde”, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels, og fortsætter: ”Lokationsmæssigt har vi købt ind i et attraktivt område for både turister og byens erhvervsgæster nær lufthavnen og IFEMA-kongrescenter”.

Foruden de 281 værelser rummer hotellet en reception med bar, et stort lounge- og morgenmadsområde samt et fitnesslokale. Blandt de seks værelsestyper er lejlighedskonceptet Zleep Living, der er værelser velegnede til længerevarende ophold.

”Det er fantastisk, at vi i dag kan udvide vores portefølje med et hotel i Spanien. Stilmæssigt passer Zleep Hotel Madrid Airport perfekt til byens moderne arkitektur, og det bliver en stor fornøjelse at invitere gæster indenfor til nordisk design, kvalitet og komfort”, fortæller Dominique Simon, Hotel Manager på Zleep Hotel Madrid Airport.

Peter Haaber
ph@zleep.com

Zleep Hotel Madrid Airport

Information om Zleep Hotels A/S

Dalbergstrøget 5, 1.
2630 Taastrup

Zleep Hotels er en del af Deutsche Hospitalitys brandfamilie. Zleeps vision er altid at levere kvalitet, service og design til en god pris. I dag består hotelkæden af 15 hoteller i Danmark, et i Sverige og et i Madrid. Desuden er otte nye hotelprojekter allerede offentliggjort. Målet er at drive 40 hoteller i 2025 i samarbejde med Deutsche Hospitality.

Om Deutsche Hospitality

Vision, passion og internationalisme. Deutsche Hospitality leverer den perfekte gæsteoplevelse. Tradition og blik for fremtiden samles i en uforlignelig portefølje af otte brands, der opererer mere end 160 hoteller globalt. “Fejrer luksuriøs enkelthed”: Steigenberger Icons er ekstraordinære luksushoteller, der kombinerer historisk unikhed med moderne koncepter. Steigenberger Porsche Design Hotels skaber innovative impulser i segmentet Luxury Lifestyle. Steigenberger Hotels & Resorts repræsenterer indbegrebet af eksklusiv gæstfrihed på tre kontinenter. Jaz in the City’s Lifestyle Hotels dikterer rytmen i den fornemme sektor. House of Beats forener en passion for hotelbranchen med fascinationen af livsstil, mode og musik. IntercityHotel er beliggende i centrum af enhver destination og tilbyder et ægte hjem for komfort og mobilitet i Midscale -segmentet. MAXX by Deutsche Hospitality er et karismatisk konverteringsbrand, som også er placeret i Midscale -segmentet. Zleep Hotels kombinerer design og funktionalitet i økonomisegmentet. Alle disse brands er forenet under H-Rewards, Deutsche Hospitalitys loyalitetsprogram, der giver fordele allerede ved første booking.