Ejendomsmæglerfirmaet &LIVING

VAND & BY

Adresse: Rundholtsvej 133, 2300 København S

For at se dette indhold fra andliving.dk, så skal du give din accept på toppen af denne side.

At kunne hoppe i vandet fra sin egen terrasse er bare en del af boligoplevelsen, når I flytter til Strandhusene i Havnevigen. Her mødes by og natur på enestående vis, hvilket skaber ro, plads og balance. Rækkehuset fra 2015 lever op til jeres vildeste boligdrømme og lidt til.

Det er et optimalt indrettet hus med køkken-alrum, stuen til hyggelige stunder med gode venner, tre værelser, to badeværelser og bryggers. Samtidig danner terrassen ud til vandet og taghaven på 45 m2 øverst oppe de bedste rammer om de lune sommeraftener. Der er naturligvis også blevet plads til et rum ved carporten, hvor I kan placere cykler, værktøj og overskydende møbler.

Området er en helt unik forening af vand, arkitektur og byens liv kombineret med naturparken Amager Fælled, som I nærmest bliver nabo til. Du er også tæt på hyggelige Nokken, hvor man føler sig hensat til et sommerhusområde i Nordsjælland.

Dagligvarebutikkerne ligger lige ved siden af, og de små kan afleveres i daginstitution helt tæt på hjemmet. For skolebørnene bliver det let at tage cyklen. Rådhuspladsen og den trendy Kødby kan nås på cykel på omtrent ti minutter.

Boligen tilgås gennem jeres carport, så I kan bære varerne tørskoet indenfor. Fra entreen kommer I hurtigt videre til køkken-alrummet, der er i de bedste materialer, og giver plads til at både familie og venner kan mødes og spise sammen.

Et markant glasparti fra gulv til loft giver udsigt over vigen og den fantastiske strand overfor. Turen på vandet kan tages med padelboard fra jeres egen terrasse, der nærmest er smeltet sammen med vandets ro og idyl. På første sal har I to værelser og et badeværelse med vasketårn, og på anden sal er der både et værelse og en stor stue, som er ideel til en rolig stund med en god bog.

Udtrykket sidst, men ikke mindst, kommer helt til sin ret, når rundturen afsluttes på tagterrassen. Her indbydes du til at nyde sommeren med god mad, venner og skuldrene helt sænket.

Se mere om den fantastiske bolig her.

Information om Ejendomsmæglerfirmaet &LIVING

Ejendomsmæglerfirmaet &LIVING
Nørregade 49

4455 6300

Æstetisk sans og kvalitet er nogle af nøgleordene, når man skal beskrive Ejendomsmæglerfirmaet &LIVING.

Med sine i alt 16 forretninger fordelt over både Sjælland, Fyn og Jylland, er &LIVING solidt til stede i hele landet med boliger beliggende såvel helt inde i kernen af de store byer som i mere landlig idyl med åbne vidder.

Visionen er at formidle unikke hjem, der emmer af historier og smukke detaljer. Derfor passer herskabsvillaen ud til Vejle Fjord eller Øresund lige så fint ind hos &LIVING som den unikke toværelsers på Østerbro.

&LIVING er ejet af Nykredit Mægler, som er en del af Nykredit.

Følg pressemeddelelser fra Ejendomsmæglerfirmaet &LIVING

Flere pressemeddelelser fra Ejendomsmæglerfirmaet &LIVING

NYE BOLIGSKATTEREGLER I 2024 – DET BETYDER DE FOR DIG26.7.2023 00:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Folketinget har vedtaget en ny ejendomsskattelov. Den betyder skattelettelser for 4 ud af 5 boligejere. Resten får en skatterabat, som beskytter deres boligøkonomi. Ro på skatten trods højere vurdering I 2024 skal boligejerne betale skat af en 2022-vurdering. For de fleste boligejere vil denne være højere end tidligere vurderinger. Det skyldes blandt andet at boligpriserne generelt er steget. Især huse og ejerlejligheder i og omkring de større byer vil få højere vurderinger end tidligere. Som modsvar til de stigende vurderinger, har Folketinget vedtaget en ny ejendomsskattelov. Den nye lov betyder, at satserne for både ejendomsværdiskatten og grundskylden bliver sænket med virkning fra 2024. Loven indeholder samtidig en række andre tiltag, der skal give tryghed for boligejerne ved overgangen til de nye boligskatteregler: 1. Lavere skattesatser betyder lavere skat for 4 ud af 5 boligejere. 2. Nuværende boligejere får en skatterabat, hvis deres ejendomsvurdering er steget så meget, at sk