PreMed A/S

Karin Birk er ny arbejdstilrettelægger hos PreMed

Karin Birk er ansat som arbejdstilrettelægger hos PreMed A/S, hvor hun styrer vagtplanen for ambulancedriften i Himmerland. Det sker med størst muligt hensyn til hver enkelt medarbejders ønsker og behov for at sikre arbejdsglæde og trivsel.

Karin Birk er ansat som arbejdstilrettelægger hos PreMed A/S. Billedet må frit benyttes ved omtale af navnenyheden.

Karin Birk er oprindelig uddannet kontorassistent hos Toldvæsnet (nu SKAT) med en overbygning som kommunom, som er et efteruddannelsesforløb målrettet kommuners og regioners administrativt ansatte. Desuden er hun uddannet coach og har senest taget et diplommodul i vejledningsmetoder og -processer fra Professionshøjskolen Absalon. Hun har sin store praktiske erfaring fra tidligere jobs hos bl.a. Region Nordjylland som kursuskoordinator, som kliniksekretær og sekretariatsleder på Aalborg Universitetshospital og som uddannelseskoordinator hos Nordjyllands Politi.

Senest kommer hun fra et job som faglig koordinator i patientbefordringen i Region Nordjylland. Det er ikke så underligt, at Karin Birk allerede er en meget kompetent og vellidt arbejdstilrettelægger hos PreMed.

Karin Birk er 51 år gammel og bor med sin halvvoksne søn i Vodskov nord for Aalborg. I fritiden bliver der dyrket styrketræning og yoga. Men Karin Birk husker også at komme ud i naturen og få frisk luft. Derudover fylder venner, familie og at rejse meget.

Adm. Direktør Anders Vikke, PreMed, på +45 2874 4112 eller anders.vikke@premed.dk

Kommunikationsrådgiver Susanne Lindø, Grønbech PR og kommunikation, på +45 4033 0555 eller sl@groenbech.com

PreMed A/S har fokus på medarbejdertrivsel, og Karin Birk gør meget ud af at kende hver enkelt på navn, ansigt og deres personlige situation. Billedet må frit benyttes ved omtale af navnenyheden.
Det er Karin Birk, medarbejderne ringer til, hvis de er syge eller skal deltage i uddannelse mm. Alt det skal gå op hver eneste dag, døgnet rundt. Billedet må frit benyttes ved omtale af navnenyheden.

Om PreMed

PreMed varetager ambulancetjeneste og liggende patienttransport i Region Nordjylland, løft og forflytning i de fleste nordjyske kommuner samt hjælpemiddeldepoter i Kolding og Nyborg.

Vi beskæftiger i alt ca. 200 ansatte fordelt på 15 adresser i Region Nordjylland og Syddanmark.

Vores ambulancetjeneste er som den eneste i landet ISO-certificeret med hensyn til kvalitet, miljø og arbejdsmiljø.

Følg pressemeddelelser fra PreMed A/S

Flere pressemeddelelser fra PreMed A/S

Tre nye ambulancebehandlerelever har første uge i drift21.3.2023 09:26:36 CET | Pressemeddelelse

Nicki og Laura er ambulancebehandlerelever hos PreMed A/S og er netop begyndt på deres første uge i driften på basen i Thisted. Samtidig er Marie begyndt på sin første uge i driften på basen i Hobro. PreMed varetager ambulanceservice for Region Nordjylland i Thy-Mors og Himmerland, og virksomheden har som en af sine målsætninger at tiltrække, uddanne og fastholde flere gode medarbejdere til faget.