Flexii: et digitalt mobilabonnement med fokus på co-creation

Med en abonnementspris på kun 39 kr. er Flexii klart en af de billigste spillere på markedet. Det er der to grunde til. For det første inviteres nye kunder med på rejsen til at skabe den teleudbyder, de har brug for. Det betyder også, at Flexiis platform er simpel og under udvikling. For det andet så er Flexii et brand, hvor der er fokus på selvbetjening. Teknologien tillader, at alt kan klares hos kunderne selv online – og det er blandt andet grunden til, at prisen kan køres helt i bund.
Suzaan Saurman, Direktør hos Flexii, fortæller:
”Hos Flexii inviterer vi kunderne med på rejsen for at blive det teleselskab, der konstant udvikler og tilpasser sig i takt med vores kunders behov. Vi ønsker at skabe et teleselskab for kunderne sammen med kunderne. Her mener vi, at kunderne særligt skal involveres særligt i forretningsudvikling, så vi kan udvikle et produkt, der oprigtigt opfylder deres behov”.
Co-creation er et af de ord, der går igen. Helt praktisk betyder det, at man i Flexii vil invitere kunderne til at give os feedback om eksempelvis udvikling af den digitale platform, nye tiltag og eventuelle samarbejder.
Et mobilabonnement der vækker følelser
Ambitionen er at udvikle et mobilabonnement, der skaber en fed følelse. Den følelse man får i kroppen, når man ved, at man har gjort en god handel.
”Lanceringen af Flexii er også begyndelsen på en ny æra for fremtidens teleselskaber. Vi ønsker at skabe en innovativ legeplads, hvor målet er at møde fremtidens forbrugere der hvor, de er. Det er der behov for, hvis man som teleselskab skal turde omskrive spillereglerne og tilbyde kunderne de nytænkende løsninger flere efterspørger”, siger Suzaan Sauerman afslutningsvist.
Nøgleord
Kontakter
Flexii's kundeservice
https://www.flexii.dk/kontakt
Billeder
Information om 3 Danmark
Flexii blev i 2022 etableret som et lavprisselskab med fokus på billig mobiltelefoni og co-creation. Grundlaget for Flexii er, at det skal være nemt, billigt og fleksibelt at være Flexii-kunde. Flexii er ejet af Hi3G Danmark Aps. Se mere på www.flexii.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
3 styrker udlandsdækningen igen: 3LikeHome udvides med Sydafrika og Costa Rica12.5.2025 05:31:00 CEST | Pressemeddelelse
3 udvider endnu engang deres udlandsdækning og tilføjer Sydafrika og Costa Rica til listen over lande i 3LikeHome. Kunderne har dermed frihed til at bruge mobilen som hjemme i hele 78 lande verden over. Samtidig udvides 3Pro Extra med Ghana og Bangladesh, som derved dækker 100 lande.
Flest anbefalinger i branchen – kunderne peger på OiSTER8.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I en ny, stor brancheundersøgelse foretaget af analysehuset Loyalty Group kåres OiSTER til dét teleselskab i Danmark, som har den højeste NPS-score og dermed de kunder, der er mest tilbøjelige til at anbefale OiSTER til andre. Derudover viser undersøgelsen også, at OiSTERs kunder mener, de får mest for pengene.
3 indgår partnerskab med Arctic Wolf om digitale sikkerhedsløsninger til erhvervskunder24.4.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Cybersikkerhedstruslen mod danske virksomheder stiger. Derfor annoncerer 3 og Arctic Wolf, en global leder indenfor digitale sikkerhedsløsninger, i dag et nyt partnerskab, som tilbyder 3’s erhvervskunder en lang række skræddersyede sikkerhedsprodukter.
3 runder ti år med uafbrudt kundevækst i første kvartal23.4.2025 08:23:21 CEST | Pressemeddelelse
I første kvartal af 2025 runder 3 et skarpt hjørne. For med en kundevækst på ca. 30.000 nye kunder i første fjerdedel af året, afrunder 3 nemlig hele 40 kvartaler og derved ti år med konstant fremgang i kundebasen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum