Flexii-kunder får 5G

Flexii har siden lanceringen i oktober sidste år slået sig op på at være et teleselskab, der har fokus på co-creation med kunderne om at skabe et produkt, der er tilpasset dem og deres behov.
I dag kommer så den første store ændring, som er et resultat af denne proces. Efter en nylig brugeranalyse blandt kunderne stod det klart, at den ændring i produktet, som flest kunder efterspurgte, var at komme på det nye 5G-netværk.
Resultatet af brugerundersøgelsen tog Flexii til sig, og derfor kan både gamle som nye kunder se frem til at blive koblet på 5G-netværket, når de er kunder hos Flexii.
”Hos Flexii går vi op i co-creation med kunderne. Det har vi sagt hele tiden, og det skal tages helt bogstaveligt. Derfor er vi glade for at kunne rykke hurtigt på dette specifikke ønske, for det er dét, der er hele pointen med Flexii. Vi vil hele tiden gerne skabe et bedre produkt for kunderne ved at samarbejde med dem,” siger Suzaan Sauermann, direktør for Flexii.
Fra tre til to abonnementer
Udover at Flexii-kunderne nu kan se frem til 5G, går Flexii i dag fra at have tre til to typer abonnementer. Det sker for at gøre det endnu mere enkelt at vælge et abonnement hos Flexii, forklarer Suzaan Sauermann:
”Vi har hele tiden et ønske om at gøre det så enkelt som muligt at vælge et abonnement hos os, og derfor går vi over til at have to gode muligheder med masser af data på 5G-nettet og tale til en super skarp pris, der vil passe til de fleste nye kunder.”
De to abonnementer indeholder:
- Opkobling på 5G-netværket samt fri tale og 80GB data, hvoraf 20GB kan bruges i EU. Abonnementet gives til 80 kr./md. de første 6 måneder, herefter til 100 kr./md.
- Opkobling på 5G-netværket samt fri tale og fri data, hvoraf 20GB kan bruges i EU. Abonnementet gives til 150 kr./md. de første 6 måneder, herefter til 170kr./md.
De kunder, der er blevet abonnenter hos Flexii i introduktionsperioden, beholder dog deres abonnement.
Flere nye tiltag i vente i 2023
Flexii blev lanceret i oktober sidste år, og har oplevet en hurtig kundetilvækst. Det skyldes primært den brugernære tilgang til at udvikle et teleselskab helt efter kundernes ønsker. Det er ifølge Suzaan Sauermann ret unikt, for ingen andre teleselskaber har samme stringente fokus på co-creation og innovation i direkte samspil med kunderne. Introduktionen af 5G i abonnementet er blot den første af flere forskellige tiltag, der skal baseres på direkte dialog med kunderne og øge mulighederne for at tilpasse abonnementet til den enkelte kundes behov:
”Vi ønsker at skabe et teleselskab af og for kunderne. Mange kunder sidder derude med følelsen af, at der er ting, de ikke helt kan få, som de gerne vil have i deres abonnement. Vi er klar over, at vi leverer en service, som kunderne ikke kan undvære for at få deres hverdag til at hænge sammen. Hvis de skal bruge vores teknologi på en positiv måde, så kræver det, at vi taler med dem om, hvordan vi bygger et produkt, der passer til lige nøjagtig dem. Derfor arbejder vi også på at introducere flere nye tiltag i år, der er baseret på den feedback, vi får fra kunderne,” afslutter Suzaan Sauermann.
Nøgleord
Kontakter
3's pressetelefon
Pressekontakt
presse@3.dk
31 200 202
Kundeservice
Pressekontakt
70 313 313
Billeder
Information om 3 Danmark
Flexii blev i 2022 etableret som et lavprisselskab med fokus på billig mobiltelefoni og co-creation. Grundlaget for Flexii er, at det skal være nemt, billigt og fleksibelt at være Flexii-kunde. Flexii er ejet af Hi3G Danmark Aps. Se mere på www.flexii.dk.
Følg pressemeddelelser fra 3 Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra 3 Danmark
Når mobilen sniger sig med til middagsbordet: Mere end 8 ud af 10 danskere oplever, at telefonen forstyrrer nærværet18.8.2025 13:33:28 CEST | Pressemeddelelse
En ny undersøgelse fra YouGov for teleselskabet 3 afslører det, de fleste af os godt ved, men sjældent siger højt: Vores telefoner stjæler opmærksomheden, dér hvor vi burde være allermest til stede – med vores partner, børn og venner.
Roamingdata fra 3 viser, at kunderne brugte mere data i sommerferien end sidste år8.8.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny opgørelse over roamingdata fra teleselskabet 3 viser, at 3's mere end 1,7 mio. kunder i perioden 1. juni til 1. august har brugt mere data end ift. samme periode sidste år. Samtidig er der udskiftning i top ti over de mest populære rejsedestinationer.
3 tager endnu et kvartal med vækst i kundebasen17.7.2025 08:30:35 CEST | Pressemeddelelse
Der er fortsat fremgang hos 3, hvor det i andet kvartal af 2025 er lykkedes at hente ca. 31.000 nye kunder. Det bringer 3’s samlede kundebase op på 1,720 mio. kunder.
3 går ind i markedet for internet til boligforeninger i samarbejde med iFiber1.7.2025 05:32:00 CEST | Pressemeddelelse
I samarbejde med iFiber, der er leverandør af internetløsninger til boligforeninger landet over, går 3 nu ind i ny del af internetmarkedet. Sammen vil de ramme de mindre boligforeninger.
3 lancerer i samarbejde med Tryg ny forsikring til mobil og tablet26.5.2025 05:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I dag går 3, i samarbejde med forsikringsselskabet Tryg Affinity, i luften med en ny type forsikring, der dækker både mobil- og tablet-enheder. Det nye forsikringstilbud, 3Mobilforsikring, afløser 3Forsikring og dækker mod en bred vifte af uheld – endda også for brugte mobiler og tablets.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum