Direktør Mads Váczy Kragh stopper i Erhvervshus Sjælland

Bestyrelsen for Erhvervshus Sjælland og Mads Váczy Kragh har besluttet at indgå en fratrædelsesaftale.

Mads Váczy Kragh har været direktør for Erhvervshus Sjælland siden 1. januar 2019, hvor den nuværende lov om erhvervsfremme trådte i kraft. Her blev Væksthus Sjælland til Erhvervshus Sjælland. Indtil da var Mads Váczy Kragh direktør for Væksthus Sjælland siden 2007.

Erhvervshus Sjælland er i dag et meget velfungerende erhvervshus med dygtige ledere og medarbejdere som de sidste år sammen har skabt mange flotte resultater og som i 2022 omsatte for 263 mio. kr.

Når der alligevel er indgået en fratrædelsesaftale skyldes det en uenighed om samarbejdet og en uenighed i forhold til den fremtidige retning for Erhvervshus Sjælland.

Bestyrelsen takker Mads Váczy Kragh for den store indsats, som han har leveret gennem årene, og som betyder at Erhvervshus Sjælland i dag hjælper rigtig mange virksomheder.

Internationalisering: 5 vigtige overvejelser når du vil ind på nye markeder29.2.2024 13:17:11 CET | Pressemeddelelse

Der er store muligheder i udlandet, og derfor drømmer mange virksomheder om internationalisering. Men alt for mange er for hurtige på aftrækkeren og får ikke gjort sit forarbejde ordentligt, fortæller Hendrik Staack, forretningsudvikler i internationalisering hos Erhvervshus Sjælland. Han giver dig derfor her fem vigtige overvejelser, du skal gøre dig, inden du går ind på et nyt marked.