Lidl udvider og forlænger samarbejdet med Dansk Håndbold Forbund: Bliver sponsor af Håndboldkvinderne
Lidl udvider sit engagement i dansk håndbold og bliver Official Fresh Food Partner for det danske kvindelandshold. Derudover forlænger dagligvarekæden sit eksisterende sponsorat af herrelandsholdet, så begge sponsorater løber frem til 30. juni 2026.
![Når de danske håndboldkvinder fremover løber på banen, vil Lidls logo pryde de rød-hvide landsholdstrøjer.](/data/images/public/13559974/13695261/d8c91c2f-e49c-4687-8374-1302fb4ac813-w_720.png)
Når de bedste danske håndboldkvinder d. 12. oktober 2023 løber på banen til EM-kvalifikationskampen mod Kosovo i Forum Horsens bliver det med et helt nyt logo på den rød-hvide landsholdstrøje, nemlig Lidls.
Dagligvarekæden udvider sit samarbejde med Dansk Håndbold Forbund til også at være Official Fresh Food Partner for kvindelandsholdet og have sit logo på deres trøje, præcis som de har haft hos herrerne i en god håndfuld år, og det glæder naturligvis direktør i Dansk Håndbold Forbund, Henrik M. Jacobsen.
“Vi har været på en fantastisk rejse sammen med Lidl siden 2017, og vi ser frem til at bygge videre på det gode samarbejde i de kommende tre år. At Håndboldkvinderne nu også bliver en del af samarbejdet, vidner om, at vi har med et rigtig attraktivt kvindelandshold at gøre, og at Lidl og landsholdene deler nogle fælles værdier,” siger Henrik M. Jacobsen og uddyber:
“Lidl kender vi jo qua vores samarbejde som en seriøs, dedikeret og nytænkende leverandør indenfor dagligvarer, og netop de værdier afspejler sig også på landsholdene. Så jeg er ikke i tvivl om, at også det bliver et rigtig godt samarbejde mellem alle parter.”
Lidl ønsker at bidrage til fællesskabet i og passionen for sport
Første gang Lidl teamede op med Dansk Håndbold Forbund var i foråret 2017, da dagligvarekæden blev Official Fresh Food Partner for Håndboldherrerne og sponsor for håndboldskolerne. Siden er samarbejdet flere gange blevet forlænget og udvidet bl.a. med et større sponsorat for Håndboldherrerne.
Nu tilføjes der endnu et kapitel til Lidls efterhånden gode historie om engagement i dansk håndbold.
“Vi er utrolig begejstrede for at udvide vores samarbejde med Dansk Håndbold Forbund til nu også at være Official Fresh Food Partner for Danmarks Håndboldkvinder. I Lidl ønsker vi at bidrage til et øget fokus på fællesskabet i og passionen for sport og herunder håndbold, og her er vi glade for at støtte et hold af internationale topatleter – og også til at være en stor del af VM på hjemmebane til december,” siger Jens Stratmann, adm. direktør for Lidl.
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkFølg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Præstø har fået sin første Lidl18.7.2024 13:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Torsdag morgen stod kunderne i kø for at besøge Præstøs nyeste butik, da dagligvarekæden Lidl åbnede dørene på Næbvej 1. Efter at have fået smurte sandwich og frisk kaffe kunne de strømme ind i butikken, få smagsprøver på Lidls produkter og gå på opdagelse i dagens gode tilbud.
Præstøeren Annika tager tøjlerne som butikschef i hjembyens første Lidl4.7.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Lidl er nu parat med åbningsdagen for dagligvarekædens første butik i Præstø. Torsdag d.18. juli klokken 8 kan kunderne således udforske butikkens mange gode tilbud og hilse på et velkendt ansigt. Butikschef Annika Eid har nemlig boet i Præstø siden hun var 14 år og er nu opsat på at give den bedste indkøbsoplevelse i byen.
Vigtig kundeinformation vedrørende ”Farofa 400 g”3.7.2024 18:49:47 CEST | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder Farofa 400 g med Bedst før 07.10.2024 batch nr. PL 158, da produktet er harsk.
Første Lidl Innovate produkt er allerede på hylderne3.7.2024 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse
I december lancerede dagligvarekæden Lidl i samarbejde med Food & Bio Cluster Lidl Innovate. Formålet er at støtte danske iværksættere og små virksomheder med innovative fødevareprodukter og give dem hyldeplads. Nu kommer de første produkter fra forløbet på hylderne. Det er produkterne fra det danske startup BRØL, som brygger øl af overskudsbrød.
Lidl og WWF indgår strategisk internationalt partnerskab27.6.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Dagligvarekæden Lidl og WWF har indgået et femårigt internationalt partnerskab i alle de 31 lande, hvor Lidl er repræsenteret inklusive Danmark. Det langsigtede strategiske samarbejde med WWF fokuserer på Lidls arbejde med bæredygtighed gennem hele dagligvarekædens værdikæde for at bidrage til at tackle en række globale miljøudfordringer. Målet er at gøre det lettere for Lidls kunder at vælge bæredygtigt og fremme forretningsmodeller, der tager hensyn til naturen.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum