Lidl udvider og forlænger samarbejdet med Dansk Håndbold Forbund: Bliver sponsor af Håndboldkvinderne
Lidl udvider sit engagement i dansk håndbold og bliver Official Fresh Food Partner for det danske kvindelandshold. Derudover forlænger dagligvarekæden sit eksisterende sponsorat af herrelandsholdet, så begge sponsorater løber frem til 30. juni 2026.
Når de bedste danske håndboldkvinder d. 12. oktober 2023 løber på banen til EM-kvalifikationskampen mod Kosovo i Forum Horsens bliver det med et helt nyt logo på den rød-hvide landsholdstrøje, nemlig Lidls.
Dagligvarekæden udvider sit samarbejde med Dansk Håndbold Forbund til også at være Official Fresh Food Partner for kvindelandsholdet og have sit logo på deres trøje, præcis som de har haft hos herrerne i en god håndfuld år, og det glæder naturligvis direktør i Dansk Håndbold Forbund, Henrik M. Jacobsen.
“Vi har været på en fantastisk rejse sammen med Lidl siden 2017, og vi ser frem til at bygge videre på det gode samarbejde i de kommende tre år. At Håndboldkvinderne nu også bliver en del af samarbejdet, vidner om, at vi har med et rigtig attraktivt kvindelandshold at gøre, og at Lidl og landsholdene deler nogle fælles værdier,” siger Henrik M. Jacobsen og uddyber:
“Lidl kender vi jo qua vores samarbejde som en seriøs, dedikeret og nytænkende leverandør indenfor dagligvarer, og netop de værdier afspejler sig også på landsholdene. Så jeg er ikke i tvivl om, at også det bliver et rigtig godt samarbejde mellem alle parter.”
Lidl ønsker at bidrage til fællesskabet i og passionen for sport
Første gang Lidl teamede op med Dansk Håndbold Forbund var i foråret 2017, da dagligvarekæden blev Official Fresh Food Partner for Håndboldherrerne og sponsor for håndboldskolerne. Siden er samarbejdet flere gange blevet forlænget og udvidet bl.a. med et større sponsorat for Håndboldherrerne.
Nu tilføjes der endnu et kapitel til Lidls efterhånden gode historie om engagement i dansk håndbold.
“Vi er utrolig begejstrede for at udvide vores samarbejde med Dansk Håndbold Forbund til nu også at være Official Fresh Food Partner for Danmarks Håndboldkvinder. I Lidl ønsker vi at bidrage til et øget fokus på fællesskabet i og passionen for sport og herunder håndbold, og her er vi glade for at støtte et hold af internationale topatleter – og også til at være en stor del af VM på hjemmebane til december,” siger Jens Stratmann, adm. direktør for Lidl.
Nøgleord
Kontakter
Thomas SejersenPresseansvarlig - Lidl
Tlf:76 35 00 10presse@lidl.dkFølg pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Lidl Danmark
Hovedkontoret går i butikkerne: I Lidl samles alle medarbejdere om julehandlen28.11.2024 06:03:00 CET | Pressemeddelelse
Julen er en af de allertravleste perioder i dagligvarebranchen, og derfor vil Lidl gerne støtte ekstra op om sine medarbejdere i butikkerne. I et nyt initiativ skal alle kædens 350 administrative medarbejdere bruge en arbejdsdag i begyndelsen af december i en af kædens 163 butikker fordelt over hele landet.
Vigtig kundeinformation vedrørende 'Trattoria Alfredo Pizza Kebab 2 x 350g'22.11.2024 21:07:54 CET | Pressemeddelelse
Lidl Danmark tilbagekalder 'Trattoria Alfredo Pizza Kebab 2 x 350g. med bedst før dato: d. 16.08.2025 og d. 17.08.2025, da der er risiko for metalstykker i produktet.
Vigtig kundeinformation vedrørende 'Chef Select Kartoffelsalat, 1 kg' i to varianter 'Kartoffelsalat Creme fraiche' og 'Kartoffelsalat Yoghurt'20.11.2024 20:14:14 CET | Pressemeddelelse
Lidl tilbagekalder 'Chef Select Kartoffelsalat, 1 kg' i to varianter. 'Kartoffelsalat Creme fraiche' og 'Kartoffelsalat Yoghurt' på grund af risiko for metalstykker i produkterne.
Vigtig kundeinformation vedrørende allergen i Mochi is Vitasia15.11.2024 14:58:24 CET | Pressemeddelelse
Mochi is Lemon-Yuzu af mærket ”Vitasia”, 180 ml. med udløbsdato 29.12.2025 tilbagekaldes på grund af forkert smagsvariant i pakken.
State Drinks og Lidl Danmark går nu sammen og opfordrer til en aldersgrænse på 16 år i forbindelse med salg af energidrikke28.10.2024 05:30:00 CET | Pressemeddelelse
State Drinks går som den første danske producent af energidrikke aktivt ud og opfordrer til at indføre en aldersgrænse på salg af energidrikke til børn og unge under 16 år.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum