Coop Danmark A/S

Fire nye 365discount butikker åbner i det centrale København i juni

Del

Fredag den 2. juni kl. 7 åbner en spritny 365discount på Nørre Voldgade 76, Kbh K. Butikken på Nørreport er den første i rækken af fire Københavnske Irma-butikker, der genåbner som 365discount fra fredag 2. juni og tre uger frem.

Butikkerne er blevet ombygget og står nu klar til at invitere kunderne ind til skarpe priser, nyt grønt design og masser af økologi.

Butikken på Nørreport er en af de helt store åbninger og der vil være et brag af en åbningsfest, hvor vi byder på:

  • 365Økologi kaffe om morgenen
  • Dj/Musik
  • Gratis gaveposer til de første 50 kunder
  • 365Økologi koldskål smagsprøver med Tobias Hamann foran butikken fra kl. 8-10.
  • Smagsprøver fra vores leverandører Oatly, Hansen is & Ålbæk mellem kl. 13-19
  • Uddeling af croissanter og flyers på Nørreport st. fra kl. 7-10
  • Uddeling af 365discount balloner på Nørreport st.

De tre næste butikker der åbnes er:

  • Nordre Fasanvej 175, 2000 Frederiksberg: Åbningsfest kl. 8 d. 9. juni
  • Rantzausgade 11a, 2200 Kbh N: Åbningsfest kl. 8 d. 23. juni
  • Mozarts Vej 32, Kbh SV: Åbningsfest kl. 8 d. 23. juni

”Vores mål er at skabe den ideelle dagligvarebutik, hvor kunderne kan foretage hele deres indkøb i én og samme butik, så de undgår at skulle handle flere steder på en travl hverdag – altid til rigtige discountpriser, selvfølgelig,” siger kædedirektør Thomas Nielsen.

”De vil have fokus på kvalitet og ansvarlighed. Og de vil have det til den laveste pris. Derfor har 365discount en kundefokuseret grøn og ansvarlig tilgang, som forener et godt og bredt sortiment af kvalitetsvarer til discountpriser. Det arbejder alle vores dedikerede medarbejdere 365 dage om året på at kunne levere – deraf navnet 365discount,” siger Thomas Nielsen.

I 365discount finder man et bredt sortiment af frisk frugt og grønt, godt brød, velkendte mærkevarer og kædens egne varemærker 365Økologi, 365Minirisk og 365Hverdag, som stiller skarpe krav til kvalitet, økologi og mindre kemi.

Yderligere information: Kædedirektør Thomas Nielsen, 2095 2299

Billeder

Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S

Coop forenkler og øger fokus på kerneforretningen27.6.2024 15:15:00 CEST | Pressemeddelelse

Med Konkurrencestyrelsens godkendelse af aftalen mellem Coop amba og OK kan Coop Danmark nu for alvor fortsætte rejsen med atter at gøre Coop Danmark til en lønsom virksomhed, der fortsat går forrest på ansvarlighed med stor lokal forankring. ”Med aftalen har vi fået tilført kapital til at investere i vores butikker og til at træffe de nødvendige beslutninger. Enkelthed og fokusering bliver nogle af de centrale elementer i den indsats, vi har sat i gang, og nu foretager vi nogle nødvendige tilpasninger, for at vi kan sikre fundamentet for et lønsomt Coop. Et Coop, der fortsat skal være den bedste arbejdsplads for de ca. 40.000 kollegaer og et mere attraktivt sted at handle for de ca. 800.000 daglige kunder i SuperBrugsen, Kvickly, Brugsen og 365discount”, siger adm. direktør Thor Skov Jørgensen. Coop sælger således 35 butikker og lukker 19 butikker landet over. Der pågår i øjeblikket forhandlinger om salg af yderligere et antal butikker. Samtidig forhandles der med udlejere om nedsætte

Coops IT-selskab fortsætter væksten24.6.2024 08:50:00 CEST | Pressemeddelelse

Lobyco – der er specialiseret i digital kommunikation mellem detailhandel og forbrugere – øgede i 2023 omsætningen fra 142 mio. kr. til 156 mio. kr. Resultatet blev et overskud på 8,9 mio. kr. mod 11,1 mio. kr. året før. En væsentlig årsag til væksten i salget er, at flere internationale aktører er begyndt at anvende Lobycos løsninger, som danskerne kender fra bl.a. den prisvindende og meget anvendte Coop App. Lobycos produkter anvendes nu af kæder i Nordamerika, New Zealand, Island, Rumænien, Irland, Finland, Grønland og selvfølgelig Danmark. Og er på vej ud på flere markeder. ”Der er i hele verden lige nu stor interesse for at flytte kommunikationen over på effektive digitale kanaler, som kan give kunderne nogle ekstra fordele. De resultater, vi har skabt med Coop Appen, åbner døre på mange markeder, fordi vi kan dokumentere, at man kommer effektivt ud til mange kunder på denne måde,” siger adm. direktør Jan Madsen, Lobyco. Coop Appen er Danmarks førende digitale medlems- og loyalite

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye