Albumaktuelle Demob Happy spiller i Pumpehuset fredag 22. september

Demob Happy blev dannet i 2008 i Newcastle og består af Matthew Marcantonio (bassist, forsanger) Adam Godfrey (guitar, vokal) og Tom Armstrong (trommeslager, vokal). Bandet har cementeret en plads som et af de mest lovende rockbands i Storbritannien med over 35 millioner streams til dato. Demob Happy kombinerer catchy melodier med intense guitar-riffs og kraftfulde vokaler i deres musik. Desuden er de kendt for deres energiske og dynamiske liveoptrædener.

Den 26. maj 2023 udgiver Demob Happy deres tredje studiealbum ’’Divine Machines’’ via Liberator Music. De sparkede året i gang med to lovende singles, ’’Voodoo Science’’ og ’’Run Baby Run’’, der giver en forsmag på det kommende album.  ’’Run Baby Run’’ som er den nyeste single har fået stor anerkendelse blandt kritikere.

"I always love a musical slap in the face, this is pretty much in that bag" - Clara Amfo, BBC Radio 1.

“Guitars judder and crash like Royal Blood…against a dreamy backdrop of Beatles-y psychedelia, with disco-ripe synths” - Classic Rock

Med deres energiske musik og kraftfulde udstråling formår Demob Happy at skabe en elektrisk atmosfære, der giver publikum en aften de sent vil glemme. Oplev dem live fredag 22. september i Pumpehuset!

Billetsalget starter fredag 19. maj kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Rod Stewart 'Live In Concert - One Last Time' i Royal Arena 9. juni 202421.9.2023 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

I løbet af sin fem årtier lange karriere har Sir Rod Stewart opnået det meste. Han er blevet hyldet som af de bedste sangere i sin generation; han har skrevet adskillige sange, der et blevet til moderne klassikere; han har sunget med banebrydende rockbands The Jeff Beck Group og The Faces, som konkurrerede med Rolling Stones i sin tid; og han har haft enorm succes som solo-artist og liveperformer.

DAVE MATTHEWS BAND I ROYAL ARENA 10. APRIL 202419.9.2023 09:00:00 CEST | Pressemeddelelse

DAVE MATTHEWS BAND ANNONCERER FORÅRSTOUR 2024 EUROPA/UK HEADLINE TOUR Presale for Warehouse Fan Association begynder 20. september Det officielle billetsalg starter 22. september Nyt Album, Walk Around The Moon, er ude nu Dave Matthews Band påbegynder deres første turné i Europa og Storbritannien i fem år den 2. april på AFAS Live i Amsterdam. Den 19-dato lange turné bringer bandet til i alt 14 lande og inkluderer to aftener i Londons Royal Albert Hall (24. og 25. april). Se tourplanen nedenfor. Online presale af billetter til medlemmer af DMB Warehouse Fan Association begynder i morgen den 20. september til de fleste shows på www.warehouse.davematthewsband.com. Det officielle billetsalg starter fredag ​​den 22. september. Besøg http://www.davematthewsband.com for specifikke tidspunkter og yderligere detaljer. Dave Matthews Band har solgt mere end 25 millioner billetter siden starten af karrieren, hvilket gør dem til den næststørste billetsælger i historien. Matthews talte for nylig me