Den albumaktuelle franske rock-blues duo, The Inspector Cluzo, indtager scenen i Pumpehuset 4. december 2023

The Inspector Cluzo er et fransk rockband, der består af Laurent Lacrouts (guitar/vokal) og Mathieu Jourdain (trommer/vokal). Med deres unikke musikalske stil og engagerede politiske budskaber har bandet skabt en stærk tilstedeværelse på den internationale musikscene. Deres seneste album, "HORIZON" (2023), er blevet rost af kritikere verden over. ’’Dette mægtige album på 12 numre er fuld af overraskelser.’’ – skriver blandt andre Rock’N’Load og kvitterer med 9 ud af 10 stjerner.

Udover at Laurent og Mathieu er musikere, er de også fuldtidslandmænd, der bor og arbejder på en familiegård. Deres musik omhandler bl.a. deres landmandsliv og rører mange problematikker omkring den globale opvarmning. Især deres nyeste, kritikerroste album ''HORIZON'' indeholder mange politiske budskaber.

The Inspector Cluzo har etableret sig som en af de mest spændende live-acts på den internationale rockscene. Deres energiske og passionerede musikstil, der blander rock, blues og funk, har givet dem en dedikeret fanbase over hele verden.

Koncerten vil byde på en sprudlende stemning og en musikalsk rejse fyldt med rå energi. Oplev The Inspector Cluzo d. 4. december i Pumpehuset!

Billetsalget starter torsdag 11. maj kl. 10:00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte besøger Hotel Cecil 21. oktober 2024 i forbindelse med deres The FUNNYMOON Tour22.4.2024 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Efter de blev gift, valgte komikerne Natalie Cuomo og Dan LaMorte en international turné i stedet for en bryllupsrejse. Sammen har duoen udgivet tre comedy albums, alle debuterende som nr. 1 på iTunes' comedy hitlister. Senest blev Natalie Cuomo udnævnt til en af New York Comedy Festivals 2023 ’’Comics To Watch’’ og Dan LaMorte vandt i kategorien ”New Face” på Just For Laughs Comedy Festival i 2023. Gå ikke glip af en aften fuld af morskab, hvor Natalie og Dan hver for sig deler deres vittigheder, og derefter kommer sammen på scenen til en stor finale. Oplev Natalie Cuomo og Dan LaMorte på Hotel Cecil 21. oktober 2024. Billetpriser: 195 kr. + gebyr Billetsalget starter fredag 26. april kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter onsdag 24. april kl. 09:00 (23 timer)