Per Larsen, Rødovre, genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses Hovedbestyrelse

Fhv. chefpolitiinspektør, fhv. formand for Børnerådet og fhv. vicepræsident i Kræftens Bekæmpelse er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse blevet genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses Hovedbestyrelse.
Fhv. chefpolitiinspektør og formand for Børnerådet og fhv. vicepræsident i Kræftens Bekæmpelse er af repræsentantskabet i Kræftens Bekæmpelse blevet genvalgt som medlem af Kræftens Bekæmpelses Hovedbestyrelse. Foto: Kræftens Bekæmpelse, fotograf: Tomas Bertelsen

Per Larsen vil bl.a. arbejde for at fjerne tabuer i forbindelse med kræftsygdom og  ”Synliggøre kræftsagen så meget som muligt i bredeste forstand. Få endnu stærkere tag i befolkningen lokalt gennem lokalforeningernes initiativer, bl.a. Lyserød Lørdag, Stafet For Livet og Knæk Cancer og gøre Kræftens Bekæmpelses mange rådgivnings- og støttetilbud endnu mere synlige, så de benyttes af endnu flere patienter og pårørende.”