Power

Frederikshavnere i massevis mødte op: Stort fremmøde til POWER-infomøde: Ståpladser til de sidste

Del

Interessen var overvældende, da elektronikkæden POWER mandag aften havde inviteret til informationsmøde forud for åbningen af den nye butik i Frederikshavn. Flere end 180 frederikshavnere mødte op på Hotel Jutlandia, som til sidst løb tør for stole.

De sidst ankomne måtte tage til takke med ståpladser, da POWER mandag aften holdt informationsmøde for potentielle medarbejdere til kædens nye butik i Frederikshavn. Det skete på Hotel Jutlandia i Frederikshavn, hvor stolene til sidst slap op – hvilket i den grad overraskede POWERs administrerende direktør Jesper Boysen.

- Jeg troede ikke mine egne øjne, da der blev ved med at komme folk ind ad døren. Selvom vi har mærket stor interesse og mange henvendelser omkring POWER Frederikshavn i perioden op til informationsmødet, var det alligevel en kæmpe overraskelse, at så mange troppede op, siger Jesper Boysen.

Sammen med flere af kollegerne fra POWERs ledelse gennemgik han i løbet af to timer alt fra de forskellige jobfunktioner og POWERs kultur og værdier til indretningen af den nye butik.

En af de fremmødte var 21-årige Alexander Ravn, der stammer fra Skagen og nu bor i Frederikshavn. Han blev sidste år færdig på Frederikshavn Handelsskole og ville høre mere om jobbet som salgsmedarbejder i den nye POWER-butik.  

- Jeg er kommet, fordi jeg gerne vil vide lidt mere om virksomheden og om, hvordan det er at arbejde der som salgsmedarbejder. Da jeg først læste om arrangementet, tænkte jeg, at der nok ville komme 20-30 stykker, og at POWER ville lave en hurtig omgang og fortælle kort om virksomheden. Men der er jo kommet vildt mange mennesker, og det er en meget mere grundig fremlæggelse, end jeg havde regnet med, siger Alexander Ravn, der allerede har sendt en ansøgning afsted.

- Jeg tænker, at det kunne være spændende at være en del af POWER. Det har fanget mig helt vildt, siger Alexander Ravn.

Ansøgningsfristen for at søge arbejde hos POWER Frederikshavn er 31. januar. Butikken åbner på en endnu ikke fastlagt dato i løbet af foråret.

Kontakter

PressekontaktPresseansvarligPower Danmark

Journalister, redaktører, bloggere og andet godtfolk vil vi naturligvis rigtig gerne tale med. Ring til vores presseansvarlige, på tlf. 2133 8088 eller send os en mail på presse@power.dk.

Tlf:+45 2133 8088presse@power.dk

Om POWER

POWER-eventyret startede i Danmark i 2015. Senere åbnede vi butikker i Finland, e-handel i Sverige, og i 2017 kom POWER til Norge. I dag er POWER Nordens nye elektronikgigant og nærmer sig 200 butikker, fordel på 4 lande og 4400 medarbejdere – og vi vokser stadig. Hos POWER ønsker vi altid at være et skridt foran, fordi vi ved, at velovervejede, effektive løsninger holder priserne lave, samtidig med at det giver den bedste handelsoplevelse for kunderne.

POWER er et selskab, som ejes af POWER International. POWER International ejes af AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS ved Øivind Tidemandsen. Den norske koncern driver også POWER i Norge, Finland og Sverige. 

Vores mål er at skabe en sund og rentabel virksomhed, som sikrer trygge arbejdspladser for nuværende og kommende medarbejdere. Dette skal vi gøre gennem effektive løsninger, som kommer vores kunder til gode – og med mindst mulig negativ effekt på samfund og miljø.

Følg pressemeddelelser fra Power

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Power

POWER oplever historisk boom i studiesalget: ”Vi har aldrig oplevet noget lignende”6.8.2025 13:39:11 CEST | Pressemeddelelse

De danske studerende dropper i stor stil de tunge bøger og rykker studielivet over på skærmen - og det kan mærkes på salget af elektronisk studieudstyr. Allerede på første dag af studiesalget hos POWER steg salget af computere med over 300 procent, imens tablets er buldret frem med over 250 procent. ”En god computer er lige så vigtig som dit studiekort,” siger salgschef Jonas Lindquist.

Succes efter jubilæumskampagne: POWER solgte for 10 millioner kroner på 10 minutter1.8.2025 11:46:45 CEST | Pressemeddelelse

Der stod kunder i kø foran samtlige 27 POWER-butikker, da elektronik- og hvidevarekæden i dag skød sit 10-årsjubilæum i gang. Men allerede torsdag aften tyvstartede POWER med et liveshopping-show, hvor der blev solgt for 10 millioner kroner i løbet af de første 10 minutter. Markedsføringskampagnen op til jubilæet er den største satsning i POWERs historie, og kædens direktør er allerede tilfreds: ”Vi har ikke bare satset stort, men kæmpestort, og det har givet pote, for lige nu tæsker salget afsted”.

Danskerne går slush- og is-amok: POWER oplever eksplosiv vækst i sommervarmen17.7.2025 14:05:42 CEST | Pressemeddelelse

Sommerens hede dage sender ikke kun danskerne mod stranden, men også ind i POWER, hvor der bliver langet rekordmange slush ice- og ismaskiner over disken. Elektronik- og hvidevarekæden har oplevet en vækst på over 300% i salget af ismaskiner i forhold til samme periode sidste år, og danskerne har nu også kastet sig over en nyhed: Slush ice-koncentrat som det, man kender fra sportshaller og grillbarer.

POWER skriver dansk reklamehistorie11.7.2025 12:59:14 CEST | Pressemeddelelse

Til august er det 10 år siden, at POWER slog dørene op til sin første butik i Glostrup. I dag har elektronik- og hvidevarekæden 27 butikker landet over, og flere er på vej. Det fejrer POWER med en kæmpemæssig jubilæumskampagne i august og september, men allerede i dag – fredag den 11. juli – går optakten i gang med en storstilet reklame-serie i tre afsnit. POWER har købt hele reklameblokken i bedste sendetid på TV 2 og viser alle fem minutter af første afsnit.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye