Vinder pristjek: Nemlig.com er billigere end alle andre på dagligvaremarkedet
Positionen som den billigste aktør på markedet er et resultat af målrettede investeringer i at tilbyde kunderne konkurrencedygtige varepriser, der sammen med leveringspriser fra 0 kr. skal gøre nemlig.com til danskernes foretrukne supermarked.
I 2022 lagde nemlig.com en ny strategi, der skal få flere til at handle på nettet og bringe onlinesupermarkedet tættere på målet om at blive danskernes førstevalg, når det gælder dagligvareindkøb.
Strategien har løbende vist sig succesfuld, og i det seneste pristjek i B.T., der blev bragt lørdag d. 25. marts, blev det understreget, at nemlig.com til fulde er konkurrencedygtige over for de fysiske supermarkeder, når det kommer til pris. Derfor kom nemlig.com ud som vinder i et omfattende pristjek, hvor hele 42 dagligvarer indgik med priserne fra samtlige kæder i dansk dagligvarehandel.
Og det er noget, der skaber glæde hos Jack Enevoldsen, der er kategoridirektør i nemlig.com.
”Vi arbejder dagligt med, at vores priser skal være mindst lige så billige som i discountbutikkerne. Og vi er glade for, at pristjekket bekræfter, at vi er lykkedes med den mission. Vi er meget stolte af, at vi kan indtage en position som de billigste på markedet i dette pristjek, for vi ved, hvor vigtigt det er for vores kunder, at det er både let og billigt at handle dagligvarer. De behov forener vi i nemlig.com med vores store sortiment på 9.000 dagligvarer med Danmarks bedste friskhedsgaranti, levering fra 0 kr. og dagligvarepriser på niveau med de billigste i markedet,” siger Jack Enevoldsen.
Nemlig.com prismatcher dagligt 1.800 af de mest solgte varer med Rema 1000’s normalpriser og har samtidig over 1.000 ugentlige tilbud. Det har kunderne kvitteret for ved at øge deres køb af varerne, der er prismatchet og på tilbud, hvilket ifølge kategoridirektøren understreger, at kunderne værdsætter den nye strategi.
”Nu, hvor nemlig.com er blevet et af Danmarks billigste steder at købe sine dagligvarer, så kan vi se, at flere og flere kunder sammensætter indkøbskurven digitalt frem for at tage turen ned i et fysisk supermarked. At nemlig.com har opnået denne stærke prisposition er et resultat af en klar strategi, et stærkt samarbejde med vores leverandører samt en investering i at gøre online dagligvarehandel hos nemlig.com til danskernes førstevalg. Derfor er vi også rigtig glade for, at vi kan se, at danskerne har taget det til sig,” siger Jack Enevoldsen.
Kontakter
Presseafdeling, nemlig.com
Tlf:88322626presse@nemlig.comInformation om Nemlig.com
nemlig.com er Danmarks største onlinesupermarked, der hver dag leverer dagligvarer og måltidskasser direkte til døren for tusindvis af danskere. Mere end 4 ud af 5 husstande kan i dag modtage dagligvarer og måltidskasser fra nemlig.com.
Med over 9.000 unikke varenumre og et stort sortiment af økologi tilbyder nemlig.com et bredt udvalg af dagligvarer til hverdagen, og med over 25 unikke gård- og specialbutikker er det også muligt at finde delikatesser fra bl.a. Slagter Lund, Lagkaghuset, A.C. Perch’s Thehandel og mange flere på nemlig.com.
På nemlig.com finder du også dagligvarer til den helt rigtige pris.Hver uge prismatcher nemlig.com mere end 1800 varer mod Rema 1000. Det er med til at gøre nemlig.com til Danmarks billigste onlinesupermarked, og nemlig.com har vundet førstepladsen i to pristjek blandt landets onlinesupermarkeder foretaget af henholdsvis Politiken og BT i foråret 2021.
----
Intervare A/S har mere end 20 års erfaring med levering af dagligvarer til visiterede borgere. Vi samarbejder pt. med mere end 40 kommuner landet over og servicerer ca. 8.000 borgere hver uge. Intervare A/S er moderselskab til nemlig.com.
Følg pressemeddelelser fra Nemlig.com
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Nemlig.com
Nemlig vækster 9% i nyt regnskab5.12.2024 07:17:21 CET | Pressemeddelelse
I det netop offentliggjorte regnskab for finansåret 2023/24 har Nemlig øget omsætningen til 2,73 mia. kr., svarende til en vækst på 219 mio. kr. Stigningen i omsætningen og en fokuseret indsats for at øge lønsomheden har yderligere resulteret i et overskud på 1,4 mio. kr. på det justerede EBITDA mod et minus på 168,5 mio. kr. i sidste finansår - en forbedring på 170 mio. kr.
Nemlig kåret som Årets Plantebaserede Supermarked af Dansk Vegetarisk Forening27.11.2024 06:48:44 CET | Pressemeddelelse
Nemlig vinder den prestigefyldte pris som Årets Plantebaserede Supermarked grundet et stort og målrettet fokus på det plantebaserede sortiment.
Nemlig øger omsætning i nyt regnskab30.1.2024 08:08:01 CET | Pressemeddelelse
Nemlig er tilbage i vækst, og virksomheden har i det netop afsluttede finansår 2022/23 øget omsætningen til 2,51 mia. kr., hvilket er en stigning på 30 mio. kr. i forhold til sidste finansår. Omsætningsvæksten på helåret blev sikret i finansårets sidste fem måneder fra marts til juli med en gennemsnitlig vækst på 20%. En tendens der er fortsat ind i det nye finansår 2023/24, der startede i august 2023 og derfor tegner godt for dette år.
Nemligs moderselskab Intervare genoptager samarbejdet med Københavns Kommune27.11.2023 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Nemligs moderselskab Intervare starter i dag d. 27. november igen op med at levere dagligvarer til Københavns Kommunes visitere borgere.
Nemlig er tilbage i vækst og samler driften i Brøndby26.10.2023 10:55:59 CEST | Pressemeddelelse
Der er igen kommet gang i salget af dagligvarer hos onlinesupermarkedet Nemlig, der det meste af 2023 har oplevet en vækst på over 20% sammenlignet med sidste år. Størstedelen af denne vækst ligger på Sjælland, og derfor samler Nemlig nu atter alle aktiviteter omkring pakning af kundeordrer i det store varehus i Brøndby, der fremadrettet vil servicere hele Danmark.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum