Har rygende travlt: Fynsk galleri fejrer 10 års jubilæum

Det fynske galleri Galleri Nijenkamp har god grund til at glæde sig for tiden. De kan nemlig prale af at kunne fejre 10 års jubilæum.

Da de i sin tid slog dørene op, var det ikke blot et nyt og spændende galleri, der blev åbnet for. Dengang var der nemlig også tale om det største galleri på hele Fyn.

Siden dengang er det sket meget, og galleriet er blandt andet flyttet til Odense M, hvor de i dag holder til på Bredbjergvej 48 - og det er naturligvis også her, de tager imod gæster og kunder.

Galleri med fart på

Det er dog ikke blot det faktum, at de har 10 års jubilæum, der gør, at Galleri Nijenkamp har grund til at glæde sig. De kan også glæde sig over, at de har rygende travlt for tiden.

Til trods for, at de har travlt, har de dog alligevel valgt, at de vil fejre, at de har haft dørene åbne i 10 år, hvilket de gør med en reception fredag d. 31. marts 2023 fra kl. 15 til kl. 20.

Hvis du er vild med kunst, og du længe har hungret efter nye kunstoplevelser, bør du derfor ikke tøve med at lægge vejen forbi til deres reception.

Fejrer jubilæum med godt til ganen

Beslutter du dig for at tage en tur forbi den storslåede reception, der vil blive afholdt på galleriets adresse i Odense M, vil du også kunne få lidt godt til ganen.

Der bliver nemlig sørget for, at der er snacks fra Stefano Foschi, der er indehaver af Restaurant Fynboen & Ribelli, ligesom der leveres vine fra René Grønbæk.

Ikke nok med det, så vil der også være musik fra sangerinde og musiker Mirja Gro, mens alle gæster naturligvis også får mulighed for at se nærmere nye værker.

Har altid nye udstillinger på vej

Hos Galleri Nijenkamp står tingene aldrig stille, og derfor er der også altid nye udstillinger på vej.

Er du meget nysgerrig efter at opleve ny kunst, gør du derfor klogt i at følge med hos Galleri Nijenkamp, da de på deres hjemmeside løbende opdaterer, når der er lagt nye udstillinger i kalenderen.

Siden den spæde start i marts 2013, har der været et hav af nationale og internationale udstillinger hos galleriet, og det har de ikke i sinde at stoppe med. Derfor bør du selvfølgelig ikke tøve med at lægge vejen forbi.

Nemt og hurtigt årsregnskab - Sådan revolutionerer Digital Revisor processen8.7.2024 10:56:47 CEST | Pressemeddelelse

I erhvervslivet udgør årsregnskabet en afgørende dokumentation, der sammenfatter virksomhedens økonomiske aktiviteter i løbet af et regnskabsår. For virksomheder klassificeret under den danske årsregnskabslov som klasse B, klasse C eller D, herunder børsnoterede virksomheder, er det ikke blot et krav, men en juridisk forpligtelse at udarbejde og indberette årsrapporter til Erhvervsstyrelsen.

Vand med logo øger virksomheders branding25.6.2024 11:59:23 CEST | Pressemeddelelse

At investere i vandflasker er en effektiv måde at integrere branding i hverdagen på, som både medarbejdere og kunder vil sætte pris på. Det skyldes blandt andet: 1. Øget brandgenkendelse Når medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere bruger vandflasker med dit logo, øger det synligheden af din virksomhed. Hver gang flasken bruges i offentlige rum, på kontoret, til møder eller events, bliver dit brand eksponeret for en bredere målgruppe. Det skaber en konstant påmindelse om din virksomheds tilstedeværelse og styrker brandgenkendelsen. 2. Bæredygtig profil Ved at tilbyde genanvendelige vandflasker med logo viser din virksomhed, at den værdsætter bæredygtighed og miljøbevidsthed. Engangsplastikflasker er en stor belastning for miljøet, og ved at skifte til genanvendelige alternativer bidrager din virksomhed til at reducere plastikaffald. Dette kan forbedre virksomhedens omdømme og appellere til miljøbevidste kunder og partnere. 3. Medarbejdertrivsel og sundhed At tilbyde vandflasker ti