De danske haver mangler kærlighed

Vi befinder os midt i den kolde tid, og i vintermånederne så bliver haverne ofte forsømte. Det er forståeligt nok, at vi ikke har lyst til at stå og svinge græstrimmeren derude, når det er minusgrader og frostklart. Men når foråret igen står for døren, så er det på tide at give haven en ordentlig omgang kærlighed. Mange danske haver står triste og tilgroede året rundt, men med lidt dedikation og hårdt arbejde, kan du gøre en verden til forskel.

Hov - hvad med haven?

Rigtig mange elsker at indrette og købe nye møbler til hjemmet for at give en makeover, men ofte bliver haven forsømt - og det er en skam!

Haven er noget af det første, man lægger mærke til, når man besøger hjemmet. Selvom der ser fint og ryddeligt ud indenfor, så kan en utæmmet have give et uhensigtsmæssigt førstehåndsindtryk.

Giv dit haveliv og udeliv et velfortjent makeover

Det kræver hverken særlig meget tid, kræfter eller masser af penge at få din have til at se flot ud. Hvis blot du har et vision for, hvordan du gerne vil have den skal se ud, så er du allerede godt i gang. Hvis ikke så hent inspiration til haveliv og udeliv for eksempel på Pinterest og få en ide om, hvordan du gerne vil have din have skal se ud.

Haveliv og udeliv drejer sig for eksempel om pasning og vedligeholdelse af haven, anlægning af bede, opsætning af havemøbler og måske skal du også til at bygge dig et hyggeligt lille bålsted.

Gør haven forårsklar

Haveliv og udeliv handler også om at pleje de grønne arealer i din have. En utæmmet busk og vildtvoksende græsplæne ser ikke særlig indbydende ud. Invester i den bedste græstrimmer, så du kan få buk med det høje græs. En veltrimmet plæne med en af de bedste græstrimmer på markedet, kan gøre underværker for en utæmmet have.

Med den bedste græstrimmer får du også et redskab som er nemt at betjene. Havearbejde behøver nemlig ikke trække tænder ud, det kan faktisk nærmest være terapeutisk og afslappende, når blot du har tjek på det gode udstyr.

Information om Link Concept ApS

Horsensvej 72A
7100 Vejle

Træpiller: Fra affaldstræ til varme i hjemmet22.5.2024 12:05:34 CEST | Pressemeddelelse