Canadiske Alexander Stewart omfavner følelserne når han bringer sine dybfølte popsange til VEGA

Live Nation og VEGA præsenterer

ALEXANDER STEWART

15. MAJ 2023

LILLE VEGA

Hvis du har fået knust dit hjerte, findes der ikke et bedre soundtrack end Alexander Stewarts musik. Den Los Angeles-baserede sanger/ sangskriver er i gang med at bygge stor karriere på baggrund af sine ærlige popsange, hvor han åbner op for følelserne med sin uforglemmelige stemme.

Musik har altid været en del af Alexander Stewarts liv. Under sin opvækst i Toronto sang han i kor, og da han blev ældre, begyndte han at dyrke YouTube covers af sangere som Shawn Mendes og Chalie Puth. Det inspirerede ham til selv at begynde at indspille sange i high school, hvor han pludselig fik sit eget gennembrud på YouTube med sit cover af Camila Cabellos ’Havana’.

Alexander Stewarts YouTube following voksede og voksede, og da han var færdig med high school, flyttede han til LA for at jagte musikerdrømmen. Han fik sit første rigtige gennembrud med sin 2020-single ’Backwards’, som opnåede mere end 20 millioner streams og ramte Top-20 på den canadiske Billboard hitliste. Siden da har han fortsat succesen med sangene ‘Echo’, ‘When You Love Someone’, ‘Back to You’ og senest ‘blame’s on me’, hvilket har skubbet hans samlede streaming-tal op på mere end 225 millioner streams!

Med en ny single lige om hjørnet og masser af nye udgivelser på vej er Stewart kun lige begyndt. Næste skridt i karrieren bliver at han drager ud på tour for at spille sine dybfølte sange for et internationalt publikum. Her vil han kunne opleves i Lille VEGA 15. maj.

Billetsalget starter 24. marts kl. 10:00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Comedy Stop er klar med nye navne til plakaten i 2024 og løfter sløret for dette års presenter – Conrad Molden!21.6.2024 12:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Den britiske komiker Conrad Molden har med sin unikke engelsksprogede stand-up taget det danske comedy-publikum med storm. Efter at have boet i Danmark i en årrække, har han med sit særegne take på det danske sprog og kultur udsolgt tre turnéer rundt i landet. Nu er han klar til at indtage dette års Comedy Stop i København og Aalborg, både som vært på festivalen, og som en del af årets line up med sit eget show, der har titlen ”ÆØÅ”. Derudover løfter Comedy Stop sløret for endnu flere nye stærke comedy-navne på dette års plakat, heriblandt Sofie Hagen, Troy Hawke, Paul Taylor, m.fl. Desuden vil The Comedy Store endnu engang stå for åbningsgallaen både i København og Aalborg, hvor man vil kunne opleve en række komikere samme aften. Nye shows tilføjet til Comedy Stop 2024: Abby Wambaugh 6. september 2024 - Fakultetet, Aalborg 7. september 2024 – Del Boca Vista Comedy Club på Kolme, København Conrad Molden 7. september 2024 – Bremen Teater, København 6. september 2024 – Europahallen, Aalb

October Drift spiller torsdag 5. december på BETA17.6.2024 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

October Drift er et britisk indierock-band, der blev dannet i 2014. Bandet består af Kiran Roy (vokal og guitar), Chris Holmes (guitar), Alex Bispham (bas) og Daniel Young (trommer). Med en DIY-mentalitet og en vedholdende indsats for at skabe deres egen vej i musikindustrien, begyndte de hurtigt at opbygge en loyal fanbase. Bandet har udgivet flere EP'er, og deres debutalbum, "Forever Whatever", blev udgivet i 2020 til positive anmeldelser. Albummet blev rost for dets dybe følelsesmæssige resonans og dynamiske kompositioner.