Med action cards kan du redde liv på arbejdspladsen

Selvom du kan komme langt med sikkerhedssko, hårdføre hjelme og grundige instrukser, findes der stadig mange typer arbejdspladser i Danmark med en stor risiko for at komme til skade. Hvis du har din daglige gang på en byggeplads, kan der hvert øjeblik opstå en uventet ulykke, og det kan være svært at handle rationelt i et pludseligt virvar.

En ny løsning sikrer dog, at du altid har svar på hånden, når ulykken indtræffer: Action-cards® . Læs her, hvorfor action cards bliver mere og mere udbredt på det danske arbejdsmarked, og hvordan de små manualer kan hjælpe dig med at redde liv.

Hvad er Action-cards®?

Action-cards® er skabt af firmaet Action-cards® (måske bedre at sige Copenhagen Risk & Safety Group ApS), og ideen er meget simpel: Når uheldet er ude, skal du have en manual lige ved hånden, som guider dig til førstehjælp i en hektisk situation. Du kan med andre ord slå hjernen fra, hive dit Action-cards® op ad lommen, og følge den simple trin-for-trin-guide til, hvordan du redder et andet menneskes liv.

Action-cards® er designet til at skulle kunne passe ind i enhver situation, og designet er både robust og praktisk. Du kan have det liggende på kontoret eller nede i din taske, og du skal altid kunne komme til det med et øjebliks varsel.

Hvor kan Action-cards® bruges?

Action-cards® Copehagen Risk & Safety Group ApS har skabt produktet til både private og erhverv, og du kan derfor finde Action-cards® tilpasset enhver situation. På arbejdsmarkedet kan det give god mening at investere i Action-cards®, da førstehjælp er en vigtig evne at besidde på arbejdspladsen, så man kan hjæpe kollegaer, kunder og alle andre på arbejdspladsen, som skulle få brug for livreddende førstehjælp.

Der er skabt Action-cards®, som passer til stort set hvert eneste erhvervsområde i Danmark. Det dækker alt lige fra restaurationsbranchen til daginstitutioner og til landbruget. Med andre ord kan du som eksempelvis som pædagog eller industrimedarbejder have Actioncards® i tasken, som er skræddersyet til dig, der arbejder med børn eller i en produktionsvirksomhed.

Sådan bruger du Action-cards®

I en artikel som denne vil du ofte finde en detaljeret gennemgang af, hvordan du bruger det specifikke produkt; det er der ikke brug for her. For hele ideen med Action-cards® er kort og godt, at de skal være nemme at afkode og følge med et øjebliks varsel.

Du kan derfor med ro i maven investere i en håndfuld Action-card® til dit erhverv, som du og dine kollegaer kan have i jeres personlige tasker eller placeret forskellige steder på din arbejdsplads. Når ulykken indtræffer, skal I ikke gøre andet end at finde jeres Action-cards® frem og udføre korrekt førstehjælp.

Information om Link Concept ApS

Horsensvej 72A
7100 Vejle

Vær på den sikre side i forbindelse med køb og salg af bolig24.4.2024 09:52:27 CEST | Pressemeddelelse