Meresalg Marketing har 10 års jubilæum

D. 13.03.2013 så Meresalg Marketing for første gang dagens lys, da unge, lokale iværksættere oprettede CVR. nummer. Udover at være en succeshistorie om, hvordan man går fra idé til handling, så handler historien i høj grad også om, hvordan man som virksomhed agerer, og optimerer sine muligheder for overhovedet at have mulighed for at fejre 10 års jubilæum.

Der findes ingen decideret opskrift eller facit for at drive virksomhed. Rejsen vil være forskellig fra virksomhed til virksomhed, men jeg tror, hvis man skal fremhæve én ting, som potentielt gør sig gældende ligegyldig branchekode, så er det evnen til at være omstillingsparat. At kunne træffe svære, men nødvendige valg, der måske fører én i en ny retning, eller tager én et nyt sted hen, som måske ikke lige har været nedskrevet i forretningsplanen, da man startede. Lau Christensen, Partner Meresalg ApS.

Virksomheden Meresalg ApS har i denne uge 10 års jubilæum. Andreas Thomsen og Lau Christensen der er ansigterne bag, har siden 2016, hvor de købte deres anparter i forretningen stået i spidsen for den daglige drift. Det hele startede som en konsulentvirksomhed, men i dag er den primære forretning drift af online medier.

Tønder Erhvervsråd har skrevet en pressemeddelese om historien og jubilæumet her

I løbet af årene er der blandt andet blevet udarbjedet disse historier om virksomheden.

I 2016 - denne.
I 2018 - denne.
I 2021 - denne.
I 2022 - denne.

Gør dit hjem effektivt med de rette hvidevarer11.6.2024 12:39:01 CEST | Pressemeddelelse

At eje et hjem er en drøm for mange, men det kræver også en del vedligeholdelse og de rette investeringer for at sikre, at hjemmet fungerer optimalt. En af de vigtigste aspekter ved at holde et hjem kørende er at have de rette hvidevarer. I dette blogpost vil vi udforske, hvad hvidevarer er, hvilke du skal have i dit hjem, og hvorfor en kummefryser er et fremragende valg. Læs videre for at få indsigt og tips til at optimere dit hjemmeliv.

AI i marketing – Hvilke værktøjer er virkelig nyttige?10.6.2024 10:10:01 CEST | Pressemeddelelse

Kunstig intelligens (AI) har revolutioneret marketing. Fra personalisering af indhold til automatisering af kampagner tilbyder AI en række måder at øge effektiviteten og effektiviteten af ​​marketingstrategier på. Virksomheder står nu over for udfordringen med at optimere deres marketingstrategier for at forblive konkurrencedygtige. AI-teknologier tilbyder løsninger til at analysere data, automatisere processer og skabe personlige oplevelser for kunderne. Men ikke alle AI-værktøjer er lige effektive. Det er afgørende at vælge de rigtige værktøjer, der opfylder en virksomheds specifikke behov.

Online handel ændrer landskabet for økonomisk vækst10.6.2024 10:00:54 CEST | Pressemeddelelse

Online handel har revolutioneret måden, man tænker på økonomisk vækst. Med platforme som Plus500, der giver mulighed for at handle CFD'er (Contracts for Difference) på forskellige finansielle markeder, er der åbnet nye døre for både individuelle investorer og virksomheder. For eksempel kan en bruger fra Danmark nu handle råolie pris lige så let som at købe aktier i en lokal virksomhed. Denne globalisering af handelsmuligheder har reduceret barriererne for markedsadgang og diversificeret investeringsporteføljer. Flere mennesker kan nu deltage i den globale økonomi.