Meresalg Marketing har 10 års jubilæum

D. 13.03.2013 så Meresalg Marketing for første gang dagens lys, da unge, lokale iværksættere oprettede CVR. nummer. Udover at være en succeshistorie om, hvordan man går fra idé til handling, så handler historien i høj grad også om, hvordan man som virksomhed agerer, og optimerer sine muligheder for overhovedet at have mulighed for at fejre 10 års jubilæum.

Der findes ingen decideret opskrift eller facit for at drive virksomhed. Rejsen vil være forskellig fra virksomhed til virksomhed, men jeg tror, hvis man skal fremhæve én ting, som potentielt gør sig gældende ligegyldig branchekode, så er det evnen til at være omstillingsparat. At kunne træffe svære, men nødvendige valg, der måske fører én i en ny retning, eller tager én et nyt sted hen, som måske ikke lige har været nedskrevet i forretningsplanen, da man startede. Lau Christensen, Partner Meresalg ApS.

Virksomheden Meresalg ApS har i denne uge 10 års jubilæum. Andreas Thomsen og Lau Christensen der er ansigterne bag, har siden 2016, hvor de købte deres anparter i forretningen stået i spidsen for den daglige drift. Det hele startede som en konsulentvirksomhed, men i dag er den primære forretning drift af online medier.

Tønder Erhvervsråd har skrevet en pressemeddelese om historien og jubilæumet her

I løbet af årene er der blandt andet blevet udarbjedet disse historier om virksomheden.

I 2016 - denne.
I 2018 - denne.
I 2021 - denne.
I 2022 - denne.

Nem sammenligning af priser guider dig til den billigste TV pakke9.5.2024 12:08:43 CEST | Pressemeddelelse

Digital underholdning er blevet en fast del af vores dagligdag, men mange over for udfordringen med at vælge den rette TV pakke. Med et stort antal udbydere og forskellige pakkeløsninger kan det være svært at navigere i mulighederne og sikre sig den mest fordelagtige pris. Tvpakkerpriser.dk tilbyder en løsning på dette problem ved at give brugerne mulighed for nemt at sammenligne priser og pakker fra forskellige leverandører. Læs med og se hvordan du nemt finder den bedste og billigste TV pakke til dit behov og budget.