Sådan topsikrer du dine værdier med ILOQ intelligente låsesystem

Nu er der godt nyt for de mange hus- og virksomhedsejere, der ønsker at topsikre deres hus, hjem og værdier på en sikker og brugervenlig måde. Der er måske allerede nogle, der har prøvet den meget ubehagelige oplevelse, det indebærer, at der har været indbrud i hjemmet eller i virksomhedens lokaler. Andre føler sig utrygge ved, at deres skolebarn går hjem fra skole og er alene hjemme inden forældrene kommer hjem. Det handler både om tryghed og om, at der skal være et system, som både børn, unge og ældre samt medarbejdere kan håndtere. Her ser vi nærmere på det smarte og intelligente låsesystem ILOQ, der bliver rost for at fungere uden batterier, er topsikkert samt nemt at betjene.

Fungerer uden batterier

Et ILOQ system skal installeres af professionelle låsesmede, der kender systemet og ved, hvordan det bliver monteret og betjent. For mere information omkring denne låseservice, så klik her. Et ILOQ låsesystem består af en låsecylinder og nøgler, der er programmerbare. I nøglen sidder en mikrochip, der interagerer med låsesystemets cylinder. Der bliver således overført data mellem cylinderen og nøglen, der er stærkt og meget sikkert krypteret. Det, man kan programmere, er adgangsrettighederne, så man løbende kan bestemme, hvilke personer og nøgler, der har adgang til at låse døren op.

Sikkerhed omkring eksterne brugere af bygningen

Har I for eksempel en situation, hvor I har mødelokaler, som andre eksterne bruger, kan I give et indgangslogin til en nøgle, som de får udleveret og dermed kan bruge denne ene gang, hvor mødelokalet skal bruges. På denne måde sikrer man sig, at der ikke kan blive taget en kopi af nøglen og dernæst sikres permanent adgang til bygningen eller lokalet. Dette gør, at man kan sikkert kan give adgang til brugere, der ikke har en kontinuerlig gang i huset, uden at man skal frygte for, at bygningen bliver mere og mere usikker, fordi der flyder nøgler rundt, som ikke er blevet leveret tilbage.

En bæredygtig løsning

ILOQ systemet fungerer uden batterier, hvilket gør, at der er mindre miljøaffaldsspild. Systemet kan styres via en smartphone, hvilket også gør, at låse systemet er meget billigt i vedligeholdelse, fordi der ikke skal skiftes batterier eller smøres nøglehuller. Når der for eksempel er strømafbrydelse fungerer låse systemet stadig, hvilket også gør det både nemt i drift samt topsikkert hele døgnet rundt, selvom strømmen svigter.

Tøv ikke med at kontakte professionel låsesmedsservice for at høre nærmere om denne topsikrede låseløsning. Det er en investering i tryghed og livskvalitet.

Dit Holstebro - din guide til byens liv og oplevelser27.7.2024 13:36:35 CEST | Pressemeddelelse

Holstebro kan spore sine rødder tilbage til middelalderen, og byen har siden udviklet sig til en blomstrende handelsby. Med sin strategiske beliggenhed ved Storåen blev Holstebro hurtigt et vigtigt knudepunkt for handel og transport. I dag kombinerer Holstebro sin rige historie med moderne udvikling og er kendt for sin levende kunst- og kulturscene. Rig på historie, kultur og moderne faciliteter er Holstebro en god by at bo i og besøge. Og for både borgere og turister er Byportalen Dit Holstebro en god ressource, der hjælper med at holde én opdateret om det der sker i byen. Dit Holstebro indeholder en omfattende kalender, Det sker, hvor man kan finde information om en bred vifte af aktiviteter, herunder teaterforestillinger, udsalg, byfester, loppemarkeder, koncerter og kunstudstillinger. Fordelene ved at bo i Holstebro At bo i Holstebro byder på mange fordele. Byen er kendt for sin høje livskvalitet, smukke natur og stærke lokalsamfund. Nogle af de mest bemærkelsesværdige seværdighede