De her streamingtjenester er de mest populære i verden

Det er i dag meget populært at bruge streamingtjenester. Flow-tv bliver mindre og mindre brugt i hverdagen, da danskerne hellere vil streame en film eller serie, som de selv har valgt. Udvalget af streamingtjenester er stort, hvilket giver mange forskellige muligheder, når der skal vælges.

Du kan få streamingtjenester med i din TV-pakke – tag blandt andet et kig hos Norlys TV-pakker.

Hver streamingtjeneste har egne eksklusive titler, hvilket betyder, at de ikke kan ses andre steder. Det kan derfor være svært at få adgang til det hele, hvis du blot vil nøjes med at betale abonnement til en enkelt streamingtjeneste.

Netflix

Netflix er den største og mest populære streamingtjeneste i verden. Det hænger også sammen med, at de var first-mover. Netflix var den første streamingtjeneste i verden, der kunne lancere et stort og bredt udvalg af indhold til hele familien, hvor der både var nye Hollywood-film og gamle klassikere.
Det blev derfor meget hurtigt populært at bruge Netflix, men de senere år er der kommet meget mere konkurrence på markedet. Det giver Netflix udfordringer, og de sidder ikke alene på magten, som de plejede at gøre.

Netflix producerer også eget indhold, hvilket gør det populært at have, så der er adgang til nye serier og film. Det er blandt andet kun muligt at se titler såsom The Rain eller Stranger Things på Netflix.

HBO

HBO er en klassiker, og tjenesten råder over mange forskellige titler. HBO er mest kendt for at have nogle af de mest populære tv-serier, der har fået verdensomspændende succes.
Her er Game of Thrones den helt store vinder, der bliver ved med at fastholde publikum sæson efter sæson, hvor universet udvides.

De har også en masse andre serier og film, der kun kan ses på HBO, hvilket er grundet til, at mange vælger at have HBO for at få adgang.

Disney+

Disney har i mange år været den helt store producent af tegneserier, og tjenesten har alle de film, som du så i barndommen. Herudover har Disney de seneste år købt rettighederne til populære filmuniverser som Star Wars og Marvel. Det har gjort deres streamingtjeneste populær, da der er masser af indhold, som forskellige mennesker gerne vil se.

Disney+ har et bredt udvalg til publikum, der godt kan lide at se action i Marvel filmene, men også til børnene, der gerne vil se Bjørne Brøde og andre tegneserier.

Information om Link Concept ApS

Horsensvej 72A
7100 Vejle

En ny tilgang til bekæmpelse af tør hud: Kvinders guide til optimal hudpleje15.4.2024 18:30:02 CEST | Pressemeddelelse