Europæiske ERV er stolte over at have modtaget årets pris for “Årets rejseforsikring 2022” – uddelt af Rejseforsikringsguiden.dk

Dette års vinder af “Årets rejseforsikring” blev offentliggjort i dag, d. 20 december 2022. Den stolte vinder af “Årets rejseforsikring 2022 blev Europæiske ERV.

Europæiske ERV vandt prisen på baggrund af kundeanmeldelser, dækninger og priser i 2022 for forsikringsselskaber og -agenter på det danske marked. Prisen uddeles af rejseforsikringsguiden.dk som forbrugervejledning i forbindelse med rejseforsikringer.

Ud over at have vundet prisen ”Årets rejseforsikring”, vandt Europæiske ERV også i to af tre underkategorier:

• Bedste kundeanmeldelser 2022
  • Bedste pris 2022

Stolt vinder

Det er tredje gang Europæiske ERV vinder prisen. Peter Steen Olsen, pressetalsmand, udtalte til Rejseforsikringsguiden.dk:

"Vi er meget glade for og stolte over at vinde prisen som Årets Rejseforsikring. Det er fantastisk at vores hårde arbejde i disse særlige udfordrende tider bliver anerkendt og værdsat af kunderne. Vi arbejder ihærdigt for at give vores kunder den bedste service og skabe tryghed både før, under og efter deres rejse. Det er stor ære at modtage denne pris og et kæmpe skulderklap til hele vores organisation, som hver dag arbejder benhårdt for at skabe tryghed for kunden på deres rejse.”

Læs den fulde historie på https://www.rejseforsikringsguiden.dk/aarets-rejseforsikring-2022-europaeiske-erv

Information om Europæiske ERV A/S

Frederiksberg Allé 3

Europæiske ERV er Danmarks største og ældste rejseforsikringsselskab. Vi er del af den tyske forsikringsgruppe ERGO, som har mere end 37.000 ansatte på verdensplan. Vi har stået for tryggere rejser i mere end 100 år til en stor del af alle danske turister, erhvervsrejsende og deres arbejdsgivere, som har betroet os at stå for deres rejseforsikringer. Takket være mange års erfaring og specialudviklede rejseforsikringer kan vores kunder roligt tage af sted – og være trygge før, under og efter deres rejse. Sammen med vores svenske afdeling har vi mere end 1,2 millioner kunder og 7 millioner kortkunder. Læs mere på erv.dk.