Business Wire

CA-ANDERSEN-GLOBAL

Del
Andersen og University of San Francisco (USF) udvider partnerskab og skaber nyt Enterprise MBA-program, især for Andersen-medarbejdere

Andersen — førende inden for skat, værdiansættelse, finansiel rådgivning og beslægtede konsulenttjenester — og University of San Francisco (USF) har udvidet deres partnerskab for at skabe Enterprise MBA- -programmet, der giver berettigede Andersen-medarbejdere mulighed for at tage en MBA på tre til fem år, fuldt finansieret af Andersen på vegne af medarbejderne. MBA-tilbuddet bruger USF Masagung Graduate School of Managements MBA som model, men udelukkende på deltid. Det nye program tilbyder et standard MBA-pensum med kurser skræddersyet til det specifikke faglige udviklingsbehov hos Andersens medarbejdere i dagens komplekse og globale forretningsmiljø.

Det nye program giver adgang for medarbejdere i Andersens medlemsfirmaer og samarbejdsvirksomheder, startende med amerikanske ansatte og udrulning over hele verden i 2023. Fuldtids- og deltidsansatte hos Andersen fra senior associates til partnere er – uanset ansættelsesforhold – berettiget til programmet. Deltagende studerende skal tage tre til fire kurser om året, leveret online og asynkront, for at fuldføre programkravene på fem år. Den første årgang på næsten 50 studerende startede pilotprogrammet i juni 2022. USF bød 14 nye Andersen-studerende velkommen til programmet i november 2022, og sigtet er yderligere 25-50 i januar.

"Andersen stræber efter at være den bedst fagligt funderede servicevirksomhed i verden, og dette nye program er i overensstemmelse med vores dedikation til kontinuerlig faglig udvikling og stewardship,” siger Mark Vorsatz, CEO for Andersen. "For at være den bedste i vores branche, skal vi tiltrække og fastholde de bedste talenter — og derfor har vi forpligtet os så kraftigt på at investere i vores folk. I tæt samarbejde med de innovative undervisere på USF har vi opbygget et skræddersyet program, der afspejler og bygger oven på det arbejde, Andersens medarbejdere udfører på vores kunders vegne hver dag. Efterhånden som programmet vokser, forventer vi, at det bliver en samlende medarbejderoplevelse på tværs af vores praksisområder og globale kontorer"

Andersens tilbud er unikt set i forhold til, hvor meget virksomheden var involveret i kurset udvikling. Programmet er globalt, fuldt finansieret af virksomheden, der kræves ikke nogen form for tilbagebetaling, hvis medarbejdere, der har deltaget i programmet, måtte vælge at forlade virksomheden.

"Det er Andersen-kulturen, der binder os sammen, og den, der adskiller os fra andre," fortsætter Vorsatz. "Investeringen i vores folk på alle stadier er kun én komponent i, hvordan vi opbygger og vedligeholder denne kultur."

En specialtilpasset MBA der dækker Andersens faglige behov

Andersen og USF's Masagung Graduate School of Management er gået sammen om at skabe et specialtilpasset program, herunder indhold, levering, modalitet, struktur og timing og har endda i fællesskab oprettet et særligt valgfag om vigtigheden af virksomhedskultur. Desuden kan seniormedarbejdere fra Andersen i visse klasser fungere som adjungerede lærere og hjælpe med undervisningen. Der tilbydes hvert år kurser over tre trimestre: fra begyndelsen af januar til midt til sidst i februar, fra begyndelsen af maj til slutningen af august og fra begyndelsen af november til midten af december. Andersen arbejder jo med skat, og derfor er programmets kurser lagt uden for de travle skattesæsoner mellem 1. marts og 15. april og mellem 1. september og 15. oktober.

"Dette er et helt unikt og samarbejdsbaseret program, og det tætte partnerskab mellem USF og Andersen sætter en ny standard for virksomhedernes fremtidige uddannelser," siger Otgo Erhemjamts, dekan for School of Management på USF. "Det viser tydeligt, hvordan uddannelsesinstitutioner og virksomheder kan finde sammen om at dække huller i kompetencerne og forberede organisationer og deres personale på en forretningsverden i hurtig udvikling"

Andersen og USF indledte deres samarbejde i 2014, da de to organisationer første gang gik sammen om at give Andersen-medarbejderne mulighed for at tage en Master of Laws in Taxation (LLM) eller en Master of Legal Studies in Taxation (MLST) fra University of San Francisco School of Law. Til dato har mere end 120 medarbejdere fra 11 lande færdiggjort deres uddannelser baseret på disse programmer.

"University of San Francisco, grundlagt af jesuitterne i 1855, har længe arbejdet sammen med erhvervslivet i og uden for byen for at styrke deres talentmasse,” udtaler USF's formand pastor Paul J. Fitzgerald, S.J. "Vore arbejde med Andersen har været en fantastisk fortsættelse af dette arbejde. Vores kulturer er afstemet efter hinanden, hvilket gør denne fremragende undervisnings- og læringsoplevelse mulig. Vi er især taknemmelige for, at Mark Vorsatz havde denne forestilling om et dynamisk partnerskab."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte og uafhængige medlemsvirksomheder, der består af skatteeksperter og -jurister over hele verden. Andersen Global, der blev etableret i 2013 af den amerikanske medlemsvirksomhed Andersen Tax LLC, har nu mere end 13.000 eksperter i hele verden og en tilstedeværelse på over 390 lokaliteter gennem sine medlems- og samarbejdsvirksomheder.

Om the USF School of Management

University of San Franciscos School of Management blev grundlagt i 1925 og er på forkant med uddannelsen af den næste generation af bevidste, opmærksomme virksomhedsledere. Hvert år slutter disse studerende sig til de over 40.000 tidligere elever fra School of Management rundt om i verden for at skabe etiske og innovative forandringer i private, offentlige og almennyttige ledelser. School of Management er akkrediteret af Western Association of Schools and Colleges Senior College and University Commission (WSCUC) og Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB).

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

For at se dette indhold fra cts.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221214005415/da/

Information om Business Wire

Business Wire
Business Wire
101 California Street, 20th Floor
CA 94111 San Francisco

http://businesswire.com
DK

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

BeiGene to Present at the RBC Capital Markets Global Healthcare Conference13.5.2025 12:01:00 CEST | Press release

BeiGene, Ltd. (NASDAQ: ONC; HKEX: 06160; SSE: 688235), a global oncology company that will change its name to BeOne Medicines Ltd., today announced it will participate in the RBC Capital Markets Global Healthcare Conference on May 20, 2025, with a fireside chat at 10 a.m. EDT. The live webcast of this event can be accessed from the investors section of the Company’s website at http://ir.beigene.com/, https://hkexir.beigene.com/, https://sseir.beigene.com/. An archived replay will be available for 1 year following the event. About BeiGene BeiGene, which will change its name to BeOne Medicines, is a global oncology company that is discovering and developing innovative treatments that are more accessible and affordable to cancer patients worldwide. With a broad portfolio, we are expediting development of our diverse pipeline of novel therapeutics through our internal capabilities and collaborations. We are committed to radically improving access to medicines for far more patients who need

IQM’s First Quantum Computer in Asia-Pacific Goes Online, Set to Open Office in Seoul13.5.2025 11:09:00 CEST | Press release

The expansion builds on IQM’s first quantum computer in the Asia-Pacific region (APAC) installed at Chungbuk National University (CBNU) in South Korea. This marks a remarkable milestone by IQM for delivering and installing the system at CBNU in four months. In fostering growth and innovation in key markets, IQM aims to advance quantum technology in Korea through collaboration with key players. With the appointment of Youngsim Kim, as country manager, the Seoul office will open in June 2025, making it IQM's second office in APAC after Singapore. IQM Quantum Computers, a global leader in superconducting quantum computers, has announced expanding its presence in Asia-Pacific with a new office opening in South Korea in June 2025, following the installation of its first quantum system at Chungbuk National University (CBNU). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250513710683/en/ From left to right: Ben Lee and Mikko Välim

Ink Innovation and Riyadh Air Partner to Rethink Experience for Digital-first Travellers13.5.2025 11:06:00 CEST | Press release

Riyadh Air, the digitally native national carrier of Saudi Arabia, is joining forces with Ink Innovation to deliver a flexible and convenient air travel experience. Together, they aim to redefine standards of delivery management in a world influenced by e-commerce, cloud computing, and evolving traveller expectations. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250513792260/en/ Tony Douglas, CEO of Riyadh Air, said: “Ink is a key partner to Riyadh Air and continues to foster innovation at every step of the journey. As a like-minded tech-innovator, it is an ideal collaborator as we aim to provide an outstanding digital experience for our guests at their first travel touchpoint.” Moving beyond legacy systems Airlines have long struggled with outdated infrastructure—systems built to move passengers from point A to B, but not to delight or adapt. This partnership aims to change that. Riyadh Air and Ink are implementing a full

Green Street Expands Private Market Coverage with European Self-Storage Data and Analytics13.5.2025 10:00:00 CEST | Press release

Firm releases comprehensive macro insights into the European self-storage sector, via its latest Outlook report Green Street, the foremost provider of commercial real estate intelligence and insights, has expanded its private market research coverage to the European self-storage sector. Utilising 5 years of forecasted insights and 10 years of historical data, Green Street’s new Self-Storage Outlook focuses on investment opportunities available in 30 European cities. “Living quarters are becoming more compact and storage space is being cut back in urban developments, necessitating off-premises storage solutions for residential occupiers. Additionally, approximately 40% of the business customer base consists of small-to-medium-sized entities, particularly online retailers in the region,” said Marie Dormeuil, Head of European Market Analytics. “The growth in real spending on storable goods is expected to increase at 2% per annum over the next five years, supporting healthy demand growth.”

Oracle and Infobip Enhance Partnership to Deliver Global Conversational Experiences13.5.2025 10:00:00 CEST | Press release

Global cloud communications platform Infobip today announced that it has enhanced its partnership with Oracle to bring conversational experiences to businesses and brands globally. The new integration enables Infobip and Oracle customers and partners to access Infobip's omnichannel services through Oracle Integration. Customers increasingly expect omnichannel communications, but integrating and managing new channels can be time-consuming, requiring complex development, deployment, and organizational processes. Infobip’s new Omnichannel Messaging Adapter for Oracle Integration addresses this challenge byenabling all types of businesses to work with and manage omnichannel messaging channels involving Oracle and third-party solutions, including WhatsApp and RCS. The solution deploys quickly, reducing time to market. In addition, Infobip has provided a prebuilt use case – or Accelerator – for Oracle’s contact center solution, Oracle B2C Service. This Accelerator is a flexible solution that

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye