En vild trapfest er i vente, når Atlanta-rapperen Lil Gnar spiller koncert i Pumpehuset den 23. april.

LIL GNAR
23. APRIL 2023
PUMPEHUSET

Lil Gnar kom på manges læber, da han med singlerne ”Ride Wit Da Fye” via Worldstarhiphop og ikke mindst sangen ”Death Note” med features fra Lil Skies og Craig Zen brød igennem lydmuren i 2019. Siden har rapperen fra Atlanta med det borgerlige navn Caleb Shepard ikke set sig tilbage og udgivet et hav af singler og mixtapes. I maj 2022 udgav han endelig sit studie-debutalbum ”Die Bout It”. Et album med det ene heftige trapflow efter det andet og med vilde hiphopgæster som Yung Beans, Trippie Redd, Lil Uzi Vert, Ski Mask the Slump God, Lil Skies og Chief Keef, hvilket ikke siger så lidt om den rap-kaliber Lil Gnar har i 2022.

Faktisk har flere af gæsterne på albummet tidligere nedlagt Pumpehuset med manér, så mon ikke Lil Gnar gør dem kunststykket efter den 23. april.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Oplev An Evening with Haken når det progressive rockband besøger Bremen Teater 9. september 2024 og udfolder hele ’’Fauna’’- albummet19.4.2024 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Haken er et engelsk progressivt rockband dannet i 2007 af multiinstrumentalisten Richard Henshall, guitaristen Matthew Marshall og vokalisten Ross Jennings. Bandet har etableret sig som en af de mest unikke aktører inden for den moderne progressive rockscene, kendt for deres komplekse musikalske arrangementer, virtuositet og dybdegående lyrisk indhold. Hakens musik kombinerer elementer af progressive rock, metal og jazz, og skaber dermed deres unikke lyd.